|
Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+ |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Held og lykke med opsætningen. Mit kører fint nu, men det er rigtigt at mange of filmene på HULU ikke har undertekster, og det kan jeg nu godt lide, da det ikke er alt, jeg lige får fat på uden.. Netflix har - ser det ud til- undetekster til alle film..
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
Der er ikke undertekster på alle film på Netflix
![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Tak :-) Noget andet; har du haft held til at kunne registrere dig på epixhd.com?
|
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
aner ikke hvad det er, så dt har jeg ikke!!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
Det kan man ikke få uden abonnement til deres parabol/kabel-service. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
men for at abbonnere på HULU skal man ha en amerikansk adresse på sit creditcard eller sin Pay-Pal konto, så jeg måtte oprette en ny med min søns adresse i Texas, og da jeg betalte skrev jeg også denne adresse på mit Mastercard. Jeg kunne ikke få ROKU til at virke med Hide My Ass så jeg abonnerer nu på Unblock us i stedet for.. det var meget nemmere at sætte routeren op hertil, der er en meget nem guide..
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Okay. Ligesom med HBO GO- Så langt kom jeg slet ikke. Kommer kortvarigt ind på subscribe siden men kort efter kommer der en meddelelse om at jeg ikke befinder mig i guds eget land på trods af at dns servere er ændret. Kan sagtens se neflix og hulu
|
|
![]() |
|
Så kom der endelig liv i den lille box. Da jeg er en noget utålmodig mand, syntes jeg at opsætningen var noget træg med alle de trin man skulle igennem med login osv.
Men nu da det hele er sat op, så kører det bare perfekt. Var lidt bange fpr at streaming over wifi ville gøre knuder(Jeg havde engang en/et appeTV, og det kørte virkelig dårligt), men der er ingen problemer overhovedet med den lille boks her. Er virkelig imponeret over både interfacet og brugeroplevelsen i det hele taget(prisen taget i betragtning. Som de fleste jo nok ved, er det jo ikke en streaming box der kan sindsygt meget. Men det den kan, gør den virkelig godt. Der er ikke andet at sige end : Hvis du vil have Netflix, Hulu plus og Pandora på din lidt ældre fladskærm så er ROKU vejen frem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |