|
test af surround sæt - hvilken film |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
World war Z - lækkert lækkert mix, scenen i starten hvor de sidder i bilen inden det hele går amok. Små detaljer hele vejen rundt også helikopterpanoreringer og eksplosioner.
Og ellers hele den del der foregår i Israel ![]() Captain America 2, ikke så dybe hug i bassen, men et virkeligt lækkert lydmix som man bare skruer højere og højere op for -også er filmen også ret fed! Edge off tomorrow- lækkert lydmix, massiv bund og gang i alle 7 kanaler Det er nogle af de nyere film jeg elsker at demoe Mvh Troels |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Gravity. Bedste lydmix EVER
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Det er bedst at bruge film du kender og har hørt på andre surround setups. Så har du en reference og kan høre hvor det system du vil teste gør det bedre eller dårligere...
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Misil demonstration i iron man 1
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
Gammelt men godt
Das Bot - scenen hvor der dumpes bomber på havet efter ubåde, DTS Der Untergang - Generelle eksplosioner i DTS Heat - Skudscenen midt i filmen, hvor gruppen laver et bankkup, og politiet venter på de kommer ud af banken |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
Transformers 4 har fået ret gode anmelderser på lydkvaliteten. IMO er det en af de film med bedst lyd.
Måske ikke helt topic, men prøv og tjek denne liste http://www.avsforum.com/forum/113-subwoofers-bass-transducers/1333462-new-master-list-bass-movies-frequency-charts.html Ved godt det er Bass frequency, men der er stadigvæk nogle ret gode lydspor i mellem :) Redigeret af Grymok - 28-Januar-2015 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Gravity som skrevet.
Surround detaljer : hard rain. master and commander. Og effect + sub : Valkyrie. Der kan nævnes en del.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
der massiv clipping i den nye transformers. men jeg er også af den opfattelse at teste med noget man kender i forvejen |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Jeg er begyndt at bruge Lego The Movie... Synes lyden er fantastisk!
Andre bud: G.I. Joe (den første) Captain America 2
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Helt klart Transformers filmene
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Den nyeste transformers har i mine øre elendig lyd. Der er baret skruet op på max konstant, så man kan ikke nyde de enkelte detaljer.
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Bassen er ulidelig.. Det værste punkt film kan være mixet dårligt på, er i bassen - så trættende. Jeg forlod min bio efter 20min tror jeg. En anden der lider af samme problem er Pacific Rim.........lort Gravity er super på tilstedeværelse og generelt surrounden er suveræn.. Hvertfald på det punkt der hedder tredimensionelt. Andre punkter synes jeg ikke den er noget særligt
Redigeret af Ole_M - 28-Januar-2015 kl. 18:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |