|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gunni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 20:57 |
Hej alle
Jeg syndtes at have læst at man kan få en dvd til at teste sit lcd'tv for pixelfejl mm. men kan ikke rigtigt finde noget. Er der en der ved hvor disse kan downloades/købes ? |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
En hel DVD bare til at teste pixel fejl med er nok lidt i overkanten Det du gør er at finde et helt vidt billede og her tjekker du for sorte og farvede prikker. Derefter finder du et helt sort billede og tjekker for hvide og farvede prikker. Hvis der er uønskede prikker er der pixelfejl. Den DVD du tænker på er nok Digital Video Essentials som kan hjælpe med opsætning af tv og surround lyd mm. Den er ganske god og koster ca 85kr-100 Kr på nettet fx Play.com og AxelMusic.dk /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
jeg vil også anbefale at købe DVE. Så kan du finindstille dit tv - og det hjælper faktisk en del. Jeg kan også kun anbefale play.com idet de har gratis levering - meget rart.
men hvis du ikke vil købe en hel dvd så har jeg skrevet nogle ideer til hvorledes du kan tjekke for pixel-fejl, her |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Nu har vi på Recordere.dk lavet vor egen lille Test DVD. Læs mere om den under Artikler, og prøv den! /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |