|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 11-Marts-2010 kl. 20:43 |
Tjek evt. det her:
Redigeret af Kenneth Lund - 11-Marts-2010 kl. 20:44 |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har du sammenlignet med nogen SennHeiser, AKG, Beyerdynamic etc etc?
|
|
![]() |
|
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Jeg har i mit lydstudie PRØVET mange hovedtelfoner og bruger til dagligt også eks. Sony MDR-V700 men ellers har jeg i mit blogindlæg kun sammenlignet med de mærker/modeller jeg nævner i bloggen.
Du skal ikke tage mit blogindlæg som en decideret "shoot-out" med A/B test, blindtest osv. men bare min subjektive oplevelse med de 3-4 headsets, jeg nævner :)
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Tine M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Horsens Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej Kenneth.
Dem, du tester, må være Dr. Dre Beats Studio, ikke? De står til $ 350 på beatsbydre.com. Som et af de få minusser, nævner du, at man skal tænde og slukke dem ved brug, og at de er lidt pebrede.... Derfor vil jeg da lige foreslå interesserede at tage et smut forbi hjemmesiden. Der findes jo en lillebror, Beats Solo, som står til $200, og som ikke skal tændes og slukkes. Jeg har selv lige købt dem, og deler fuldstændig din begejstring over "konceptet", de er simpelthen for seje!, og som du også nævner, styrer de jo en iPhone fuldstændigt, med håndfri opkald osv. Ville blot nævne dette, for at prisen ikke skal afskrække ellers interesserede. ![]() /Tine |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |