|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Aj, det er da for dårligt |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
T-ras@ Nice med de rewievs. Bekræfter meget godt hvad jeg har erfaret på en lille uge med vidunderet |
||
![]() |
||
![]() |
|
Argh! Hvad er nu det for noget. Jeg skulle selvfølgelig efterprøve det de skrev om TDK, og så ville jeg lige stoppe filmen. Men displayet skrev "Resume Off". Troede da det virkede på ALLE film
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nix ikke alle BD film har den facilitet indlagt - af helt utilregnelige årsager |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen nu har jeg jo læst i de reviews at det var en feature lagt ind i 51FD. Men det passer så åbenbart ikke alligevel, øv
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jo Kampus faciliteten er på din BD afspiller, men det kræver - mig bekendt også - at der på BD disc´en er en kompitabel facilitet |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hvis man overvejer en 51FD, skal man måske lige vente lidt.
Pioneer lancerer 4 ny BD afspillere April/Maj: http://www.flatpanels.dk/ces2009.php?subaction=showfull& id=1231927001 Redigeret af Nuno - 27-April-2009 kl. 11:44 |
||
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Iflg. det jeg har hørt fra Pioneer Danmark, så kommer de nye modeller først hen imod sensommen. |
||
![]() |
||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hold da op, de er godt nok begyndt at skrumpe, undtagen
selvfølgelig topmodellen. Jeg er nu helt vild med pioneer´s design, det fåes sgu ikke meget flottere. Ahh hver gang snakken falder på Pioneer herinde, så kan jeg ikke lade være med at tænke på det med, at de har stoppet deres plasma produktion. Piv piv ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Så langsom som den afspiller skulle være, så ville jeg under alle omstændigheder vente lidt... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sikke da noget...hvis man ikke har tid til at vente 15- 20 sek mere end på andre afspillere, så har man da heller ikke tid til at se filmen I øvrigt forventes Loadtiden at blive nedbragt ved en kommende F/W update |
||
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Det er fint hvis du gider vente, men det er noget alle anmeldelser jeg har kigget igennem har brokket sig meget over, eftersom at loade/opstartstiden skulle være nærmest ekstrem. Derudover skulle betjeningshastigheden også være sløv, hvilket unægteligt er et minus, og jeg ved med mig selv, at noget der er meget sløvere end min BD35 ville irritere mig grænseløst. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |