|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|||
Ja, nu skrev jeg jo netop også, at jeg godt kan se hvorfor man vil have en dyr afspiller, og bruge Source Direct, fordi der netop kan være andre ting man vil have, som den afspiller kan.
Bare man ikke lige himler op over kvaliteten af dvd-afspilningen, når den beviseligt kan gøres ligeså godt med en afspiller til en plov ![]() Redigeret af Naiera - 28-April-2009 kl. 10:38 |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
|||
Ikke mindet direkte på dig Hother ---> Bestemt ikke ! Mere et alment synspunkt fra en glad bruger af recordere. Der skal være plads til at tale dårligt om et produkt, selv fra dem der kan sige det om deres egne produkter - f.eks. er der mange på avforums der fortæller om problemer med deres Denon afspiller, Pioneer TV, Onkyo receiver osv. osv. uden at tænke over konsekvenserne i en potentiel fremtidig salgstråd....Det er fandeme cool efter min personlige mening. F.eks. skriver folk en Pioneer 71/51 er sløv i opstart er jo ikke lig med at samtlige der har maskinen behøver forsvare dette. Alle siger den er latterlig sløv Personligt kan jeg sige at jeg ville være ligelgad af 2 årsager: 1. Min projektor skal lige have et minut til at komme i gang. 2. Jeg er ryger Så hastighed ville ikke afskrække mig fra Pioneer men måske relevant for dem der går op i den slags. |
||||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Godt så! Jeg glæder mig da over at jeg ikke behøver andet end én maskine til kvalitetsafspilning af BD, DVD og CD. Det må da for hulan være noget mange sætter pris på. Det er da ingen sag at købe dedikerede maskiner til hvert enkelt format, som er væsentlig billigere end 51FD. Nu gav jeg så også "kun" 3000 for den. Og en BD35 koster 2000 + en DVDafspiller til 500 + En CDafspiller til 1500. Så der er sparet en tusse, plus det hele er i ét apparat |
||||
![]() |
||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||
En "god" cd afspiller tror jeg heller ikke man får for "kun" 1500 kr. Så skulle den da være brugt...
![]() Alt afhængig af hvordan man definerer god! ![]() |
||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||
![]() |
||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||
Helt enig. Også derfor mit valg faldt på pio. Hva dælen har du nu også købt en pio receiver. Det ser ud til alle de "gamle" onkyo folk er kommet til fornuft Glæd dig til den Redigeret af furious jt - 28-April-2009 kl. 14:15 |
||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Næh det tror jeg såmænd heller ikke. Min nuværende Sony kostede 4000 for 20 år siden. Jeg troede bare at de var noget billigere nu. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har da længe ønsket mig tilbage til Pioneer reciever. Har faktisk aldrig haft andet. Men da Onkyoen var lige lovlig lille til mine B&Wer, så skulle jeg jo skifte alligevel, og hvorfor så ikke bare lige gi' det ekstra for en stor Pio-baby. Og for hulan hvor jeg glæder mig til den |
||||
![]() |
||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||
Det kan jeg sq godt forstå Glæder mig til at høre om du synes den spiller godt med dine B&W'er. Overvejer selv at skifte til noget b&w engang nemlig Redigeret af furious jt - 28-April-2009 kl. 14:49 |
||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Tjah, det er ikke sikkert du kan bruge det til noget. Mine B&Wer er +20 år gamle og laves desværre ikke mere. Jeg siger desværre, fordi jeg aldrig har hørt bedre højttaler til pengene: Nypris dengang var 8000 kr/stk. Da Christian var her for at lægge FW på min Onkyo og trimme setuppet, sagde han faktisk til mig: Du må ALDRIG gå af med de højttalere. Og han ved hvad han taler om |
||||
![]() |
||||
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|||
Faldt lige over en lanceringsdato for BDP-320
http://hificenter.se/product_info.php?cPath=17_261_251&p roducts_id=922 17/6-09 til ca. 3600kr EDIT: Og en manual findes her Redigeret af Nuno - 29-April-2009 kl. 15:19 |
||||
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Ja...nogen LX-model er det jo ikke, men den er nydelig, og har umiddelbart de samme specifikationer som LX-modellerne |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |