|
Test side med rigtig mange "Medie afspillere" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2012 kl. 21:12 |
Jeg faldt lige over denne hjemme side i UK, hvor man via Drop-down menu, kan vælge rigtig mange Medie afspillere og se deres test resultater.
Der gennemgås hurtigt hvad de kan afspille og deres fejl og mangler. Fin side som suplement til de mange andre, men der er testet rigtigt mange. De laver også "face-off" mellem afspillerne, fed detalje.
Redigeret af Bornholmeren - 17-August-2012 kl. 22:12 |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og efter lidt læsning må jeg sige, at afløseren til min meget trofaste Tvix M-6600, (ikke at den fejler noget, men ny teknik er altid godt), højst sandsynligt blver PCH A-300. Den ser ud til at opfylde mine simple krav.
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Thx, Bornholmer -
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
takker, men sydtes bare der mangler alle de nye 3D afsoiller
|
|
![]() |
|
Ja det undrede egentlig også mig. Der mangler også flere af Dune´s nyere afspillere, men der er godt nok mange andre, som jævnligt omtales herinde. Det kan være at de kommer. EDIT: Og dog!. Nu er jeg ikke inde i 3D, men flere afspillere kan klare SBS,(side-by-side) men i halv opløsning Er der nogen som kan forklare i korte træk hvordan det skal fremgå hvis afspilleren kan klare "Rigtig" 3D Uddrag fra PCH A-300 "Mammoth throughput Full-HD videos, multiple audio tracks, subtitling, the Popcorn Hour A-300 (like its predecessors) handles it all without blinking an eye. There's support for side-by-side 3D video but MVC format of 3D Blu-rays isn't always supported"
Redigeret af Bornholmeren - 18-August-2012 kl. 21:50 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |