recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEST TV2Sport: UEFA Rosenborg-Fiorentina
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTEST TV2Sport: UEFA Rosenborg-Fiorentina

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Abaddon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 03:03
de spanske liga kampe er ikke i HD, de bliver opskaleret men det er ikke meget bedre end SD, og de er i 4:3 så det stinker rimeligt meget, men champions league kampene er nice, står fint hos mig, ikke noget hakkeri her, jeg har en 46X3500 så har ikke brug for en HD selector box.
Til top
Clayton Farlow Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 23:26
Tak!

Heh - det er da fantastisk at de har etableret en hd-kanal til at sende de samme sd-kampe på som er på den almindelige Kanal 5. Måske de bare skulle genudsende noget mere CSI i den tid, så

Men hvordan med CL-kampene på TV2 Sport fra efteråret, de vises vel så i det mindste i 16:9?

Jeg har et lille håb om at det også sker generelt her fra foråret med CL-knockoutkampene, også på sd-kanalerne fra 150 og frem, samt med superligaen, men bliver sikkert skuffet igen...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 09:24
Kanal 5 har svjv. ikke rettigheder til kampene i HD.

Hvis du ikke har bemærket det i øvrigt, så er Kanal 5 HD et spejl af Kanal 5 men med de ting i HD, som de har i HD.

TV 2 Sport HD sender alt i HD og derfor også i 16:9, men det er ikke ensbetydende med at TV 2 Sport sender i 16:9, for det var ikke tilfældet med UEFA Cup kampen.
Til top
Clayton Farlow Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 13:10
Nej, det er jo netop det med TV2 Sport og 3+ - de virker rædselsslagne for at sende noget i 16:9. Sker det, som med enkelte hollandske kampe, er det stadig i 4:3, med logoet fint placeret oppe i den sorte ramme, og så kan man ellers selv zoome :-) Og det er derfor jeg ikke har nogen forventninger overhovedet til at de sender CL i 16:9, udover på hd-kanalen.

Vi har med superligaen den eneste nordeuropæiske liga her i Danmark, der stadig vises i 4:3. Det er ganske flot af TV3...

Anyhoo, det er et sidespring. Det bliver i det mindste spændende hvordan superligakampene kommer til at se ud fremover.  
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu