|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasperkopping ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() Sendt: 22-November-2006 kl. 15:28 |
I sidste weekend var der en test i Ekstra Bladet - som sædvanligt foretaget af GEAR - hvor et 32" samsung løb med sejren. Vinklen var, at man kunne købe billige og gode fladskærme, hvis man bestilte over nettet. Jeps - det er da lige det samsung mine forældre skal købe, tænkte jeg. Nu kommer så det evindelige spørgsmål, som er hørt så mange gange før. Hvis vi snakker et 32" LCD til omkring 8 kilo eller lidt mindre, vil det så være en god ide at købe dette samsung eller er der nogle af jer phillips, pioneer, sony eller panasonic fanatikere, der vil argumentere anderledes. Og please: Lad nu være med at lade dette blive til endnu en lang for/imod tråd. Dybest set ønsker jeg bare nævnt om nogle har nogle gode erfaringer med samsung-vinderen eller evt nogle bedre bud, uden der løber for meget teknik-snak ind i tråden.
Kasper |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvis du gerne vil være fri for teorisnak, skal du lade være med at læse anmeldelser (hvadenten det er GEAR eller AreaDVD, for nu at tage yderpunkterne mht kvalitet af anmeldelserne), og i stedet bruge tiden på at kigge på de forskellige TV i din prisklasse...
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Hvis du plejer at have TILLID til hvad E.B ellers skriver,så syntes jeg at du skal skynde dig at købe dette tv.. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hvis du virkelig vil spare penge skal du købe i Tyskland. Dernede kan du få en væsentligt bedre skærm for samme pris som du kan købe en middelmådig skærm herhjemme. F.x. De nævner en Philips 32pf5331 til 9500kr i testen. 9531 er en væsentligt bedre serie end 5331. Samsung kan dog ikke anbefales at købe i tyskland pga deres garanti ordning.
|
|
![]() |
|
macgyver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2006 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hvad er samsungs garanto ordning?? Redigeret af macgyver - 27-November-2006 kl. 18:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |