|
Teufel System 5.2 / Jamo D500/600 erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2013 kl. 14:40 |
Hej,
Nogle som har praktisk erfaring med et af overstående højttaler systemer der ønsker at dele ud af deres erfaringer? /Hans
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hørt både Jamo D7, D600 og D500 flere gange efterhånden. D7 tror jeg dog ikke man kan købe længere. Kan i hvert fald ikke finde dem
Der er ingen tvivl om, at D600 er bedst af de to. Men sættet koster også også ca 30k, mens D500 koster ca 16k. Jeg ved sgu ikke lige, om jeg synes D600 er dobbelt så god. Selv med D500, får du netop super lyd for pengene. Jeg vil mene, at det er med det sæt, du får mest for pengene af de to. Dermed ikke sagt, at D600 ikke er pengene værd, for du får da et sæt, som kan klare et noget højere lydtryk., og leverer et noget støre bastryk, men en betydelig støre sub. Der er dog en ting du skal huske med disse sæt her. Køb dem ikke, hvis du har tænkt dig at høre meget musik på systemet. De egner sig fint til baggrundsmusik til en middag eller en hyggelig fest, men IKKE til seriøs lytning. De er lavet til film, men der kommer de også virkelig i sit es.
|
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Hej,
Jeg skal udelukkende bruge det til film. Hvis det skal være et Jamo d500 sæt vil jeg nok skippe sub'en og i stedet tage en SVS pc13 ultra. Jeg vil dog MEGET gerne købe brugt, men jeg har ikke rigtig en fornemmelse for om det et noget som jævnligt bliver udbudt? Er det andre on-wall LCR sæt som jeg bør overveje? Var det evt. En ide at mixe d600 og d500 for at sparre lidt? 600 i front og nøjes med et par 500 til bag? |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
hvad er buget ?
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Det ligger ikke fast... Jeg er ude på at få mest for pengene.
Jeg er lidt usikker på om f.eks. et Teufel setup er for budget agtigt, og derfor vil stå til udskiftning om kort tid. Så vil jeg hellere kaste lidt flere penge efter det. Et lettere brugt ville være det ultimative. |
|
![]() |
|
Nogen som har en ide om hvor SVS pc13 ultra kan købes billigst i Europa?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |