|
Teufel system 5 THX select |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2017 kl. 08:54 |
Sælger mit fine 5,1 surround system pga overgang til en eller anden form for soundbar. Priside 3000 emn er åben for bud. God weekend. :)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke mange informationer.
Alder Stand Farve Hvor kan det afhentes Billeder Er det ikke 5.2, der er vel 2 subwoofere med? |
|
![]() |
|
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
Det er ca 8 år gammel. Standen er pæn på højtalerne subben har dog lidt brugs spor. Men det er den model med kun en sub. Det nye system har to stk. Kan hentes i Silkeborg. Jeg har billeder men min tlf kan ikke lægge dem.op herinde pga af str. Farven på systemet er mat sort. Men sender gerne hvis du har en mail.
Redigeret af Michael1979 - 11-Marts-2017 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Hvis du gerne vil have dit system solgt - så tror jeg at det er en rigtig god ide at få løst problemet med at ligge billeder op! De fleste (mig selv inklusive) hopper direkte videre når første post indeholder så lidt information og ingen billeder af hvad der er du vil sælge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |