recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Teufel system 5 THX select
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teufel system 5 THX select

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael1979 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Teufel system 5 THX select
    Sendt: 11-Marts-2017 kl. 08:54
Sælger mit fine 5,1 surround system pga overgang til en eller anden form for soundbar. Priside 3000 emn er åben for bud. God weekend. :)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2017 kl. 10:14
Det var ikke mange informationer.
Alder
Stand
Farve
Hvor kan det afhentes
Billeder

Er det ikke 5.2, der er vel 2 subwoofere med?
Til top
Michael1979 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2017 kl. 10:50
Det er ca 8 år gammel. Standen er pæn på højtalerne subben har dog lidt brugs spor. Men det er den model med kun en sub. Det nye system har to stk. Kan hentes i Silkeborg. Jeg har billeder men min tlf kan ikke lægge dem.op herinde pga af str. Farven på systemet er mat sort. Men sender gerne hvis du har en mail.

Redigeret af Michael1979 - 11-Marts-2017 kl. 12:31
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 08:46
Hvis du gerne vil have dit system solgt - så tror jeg at det er en rigtig god ide at få løst problemet med at ligge billeder op! De fleste (mig selv inklusive) hopper direkte videre når første post indeholder så lidt information og ingen billeder af hvad der er du vil sælge.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu