|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 09-August-2007 kl. 04:53 |
Nogen steder omkring Odense, hvor man kan se den så omtalte Pana i action?
|
|
![]() |
|
jacobbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Prøv El-giganten eller panasonic center i kerteminde
|
|
![]() |
|
Jønsson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
![]() |
|
DonWs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeps.... Panasonic Center i Kerteminde har både 37" & 42".
KT Radio plejer også at have begge sat op ved siden af hinanden.! |
|
![]() |
|
DonWs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Merlin i Rosengårdscentret har forresten også 37" stående !!!!
|
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Tak gutter tager afsted nu.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er det set i action, og kan kun tilslutte mig de begejstrede tilhænger. Ligger i forhandling omkring 42" til små 10 kilo, så mon ikke der snart er biografstemning i det lille hus Mener nu at 37" er en god størrelse til vores stue, men der er kun en tusse til forskel, så jeg rykker gerne lidt rundt på møblerne i en god sags tjeneste. Det jeg er mest imponeret af (lige pt) er hvor behageligt billedet fremstår selv når man er forholdsvis tæt på. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Du vil helt sikkert ikke fortryde et 42". Hoppede selv direkte om bord i et 50" som første flad, og det har jeg ikke fortrudt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så er det købt og sat op.
Tynd tynd lyd, meeeen kanon billede der selvfølgelig afslører at jeg snart bliver nødt til at bestille digitalt signal fra TDC kabeltv ![]() Og medhensyn til størrelsen, så har jeg allerede vænnet mig til de 10 ekstra tommer, men 37" havde været rigeligt hæ hæ. |
|
![]() |
|
JacobHC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg er også bosiddende i Odense og overvejer samme tv. Hvor købte du tv'et og hvad måtte du betale for det?
//Jacob |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var nede hos KT-Radio i Odense og se det live, hvorefter jeg købte mit hos www.lcd.dk hvor jeg kan se de har det til knap 10.800,- lige nu.
Jeg gav lidt mere, men det var også med en forsikring, så det kan ikke sammenlignes. Et hurtigt kig på hifipriser.dk viser at det er det billigste lige nu, omend der ikke er det store spring mellem de forskellige butikker. De er altid billigst sammenlignet med konkurrenter der har produktet på lager, så det går nok ikke helt galt. Jeg er absolut tilfreds med handlen, og betjeningen hos lcd.dk er helt i top. De har været meget hurtige til at besvare alle min mails, også efterfølgende hvor jeg har haft et par tekniske spørgsmål. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |