Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 18:54 |
Hej Kip James - jamen det er brand surt med sådan en fejl, og det skal man jo helst ikke komme ud for.
Jeg håber problemet løser sig på aller bedste vis for dig
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
jan.h
Bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Aabenraa
Point: 113
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 22:27 |
Rolig Kip James
Vi skal nok finde en løsning på dit problembarn
Jan
|
jan.h
|
 |
Breddam
Guld medlem
Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 23:44 |
jan.h skrev:
Rolig Kip James
Vi skal nok finde en løsning på dit problembarn
Jan |
Hej Jan, Hvorfor siger DU lige det  Kan du ikke kun noget med piller  Venligst Søren B
|
|
 |
jan.h
Bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Aabenraa
Point: 113
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 08:34 |
Hej Breddam
Der er mig skærmen er købt hos, giver det lidt mening så ,
Jan
|
jan.h
|
 |
guvernator
Bruger
Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 176
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 09:54 |
Kip james: Tror lige du skal slå koldt vand i blodet.
Panasonic er det, som generelt går mindst i stykker, af de forskellige mærker.
Men elektronik kan man aldrig vide sig sikker på, det kan holde i 15 år, eller 2 min.
|
 |
Kip James
Super bruger
Oprettet: 14-Juni-2007
Point: 433
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 16:54 |
Hehe...jeg er også mere nede på jorden nu.. Man bliver bare som nævnt mopset ret hurtigt 
Cinemagic er på sagen, hurtig og saglig service - jeg håber på det bedste og det mindst bøvlede....
Blodtrykket ER faldet - men godt med et forum man lige kan afreagere i 
|
 |
tosa
Guld medlem
Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 17:23 |
Kip James skrev:
Hehe...jeg er også mere nede på jorden nu.. Man bliver bare som nævnt mopset ret hurtigt 
Cinemagic er på sagen, hurtig og saglig service - jeg håber på det bedste og det mindst bøvlede....
Blodtrykket ER faldet - men godt med et forum man lige kan afreagere i 
|
Men du kan jo også vælge at se den automatiske slukning som en feature. Du slipper for burn-in og en høj elregning (når du glemmer at slukke for TV'et, eller falder i søvn over folketingets åbning eller lignende). 
Nej, jeg håber selvfølgelig du får løst dit problem, så du kan nyde dit nye TV
Redigeret af tosa - 27-Juli-2007 kl. 17:47
|
 |
svsommer
Guld medlem
Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 18:53 |
Hej
Dit problem minder meget om den fejl jeg har på mit px70
www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24650&PN=2
|
Mvh Svsommer
|
 |
Kip James
Super bruger
|
Sendt: 29-Juli-2007 kl. 00:29 |
Ja, der er lidt der der minder om det... SUK! - Efter rådet fra cinemagic (igen, fornem kommunikations-niveau med dem) med KUN at køre med strøm og antenne stik var der lidt optimisme. Men her i aften lidt i 23 slukkede det så igen igen....
De forsøger virkelig hos cinemagic, og også til min fordel så vi evt. undgår at skulle bytte/reparere etc og det er sgu fornemt, uden tvivl. Jeg har det bare sådan lidt - det er mig som kunde der sidder med noget der åbenlyst ikke virker optimalt, og jeg må så igennem diverse forsøg. Det er sgutte det jeg har givet næsten 10k for. Måske er jeg for firkantet, men i min verden må Panasonic Service Center (Som både cinemagic og undertegnede ER i kontakt med - eller rettere Cinemagic er, jeg har skrevet til dem men INTET hørt) træde til, og så må der et nyt fjernsyn afsted til mig mens det andet bliver testet. Imellemtiden kan jeg så undgå at måtte undvære et fjernsyn, og samtidig finde ud af om nok et fjernsyn slukker af sig selv her på bopælen og via den vej konstatere om der vitterligt ER strøm-farce her.
En bekendt fra El-Forsyningen her i 9000 stillede sig iøvrigt undrende overfor at det skulle have noget at sige på nogen måde.
Well, jeg har stadig stor tillid til Cinemagic. Håber dog snart at der sker noget indenfor den "rimelige tid" forbrugerstyrelsen oplyser som rammen for hvor lang tid man bør vente.
Er lidt træt af jeg som kunde reelt set står med en del bøvl og besvær. Test af gode råd (fair nok) men også en evt. gang venten på nyt, venten på reparation og måske noget snak ang. låne-fjernsyn etc. Man må ikke tage sorgerne på forskud, men PYH hvor bliver man frustreret over den slags ting her. Især når man selv er typen der i sit daglige arbejde sætter en ære i at yde alt for kunderne og samtidig er en person der kræver handling....
Men jeg besinder mig takket være Cinemagic lidt endnu 
Redigeret af Kip James - 29-Juli-2007 kl. 00:31
|
 |
Kip James
Super bruger
|
Sendt: 29-Juli-2007 kl. 18:09 |
Kip James opdaterer lige igen...
Søndagens hændelser:
3 gange sluk fra klokken 10 til senest klokken 17:58. Havde problemer med at tænde det i morges, og efter sidste gang sluk. Har snakket med endnu en el-mand (elektriker) der på ingen måde mente at spændingen kunne have indflydelse.Andre ujævnheder med lamper og andet el-udstyr i lejligheden ville have bekræftet dette, og det sker ikke...
Jeg har sendet en god stak mails til Cinemagic og sagt at nu må der handlig til, for min tålmodighed er brugt.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 29-Juli-2007 kl. 18:22 |
Hej Kip James, jeg er nu enig med dig i, at det formentlig ikke afhængig af din elinstallation, specielt da du havde egentlige problemer med at tænde dit TV. Jeg vil tro at det er en relæfejl.
Så alt andet lige, så må din forhandler "få fingrene ud", og få hjulpet sin særdeles tålmodige kunde
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Hessi
Guld medlem
Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
|
Sendt: 29-Juli-2007 kl. 22:51 |
undskyld OT, men hvor er det bare ærgeligt at det fjernsyn ikke kan modtage lidt kritik uden at der skal være en milliard (overdrivelse fremmer forståelsen) Pana-fanboys/Pana-ejere som med det samme skal forsvare den og lynhurtigt tilintetgøre kritikken. Det forbløffer mig.
Lad nu manden have sit sure opstød og handle som han vil efter sin bedste viden.
Det skal ikke forståes som om jeg er anti pana-boy eller hvad det skal hedde. Jeg synes bestemt osse pana laver rigtig gode TV'er men de er ikke de eneste og de skal da fandme (undskyld sproget) osse kunne modtage kritik som alle andre.
Endnu engang vil jeg undskylde OT og jeg håber dig det bedste med hensyn til TV'et, som generelt er et godt TV. 
|
|
 |