ZackGem skrev:
Forskellene er nævnt, men der er lige et par ting jeg mener jeg må kommenterer.
Det er meget forkert at sige den har et flottere design. Det må helt bestemt være individuelt. MAC går også for at have et pænt design, trods jeg syntes de ligner lort. Så lad os bare holde os til den har et andet design.
Den har også bedre lyd. Men at sige det kan hamle op med de fleste anlæg som "nextgeneration" siger, er vist lige lovligt meget at tage i munden. Det har ret god lyd, men jeg ville ikke sammenligne det med bare noget der minder om et serisæt anlæg.
Personligt syntes jeg at ca 3500kr er meget for "ingen ting". Men hvis man syntes designet er pengene værd (formoder de fleste køre lyden over anlæg alligevel), ja så er det fint nok. Men som udgangspunkt ville jeg aldrig gøre det.
Du får selvfølgelig også 2 tunere (men hvem bruger det, ud over at imponere vennerne??). Ellers er panelet og resten af TVet helt ens.
|
Ja, igen må man jo sige, som set så ofte på forummet, at der er tendens til at give ekstra ++ for det valg man selv har taget, da man købte sin fladskærm. Generalt vil jeg sige, at det er en personlig vurdering som skal stå bag et evt. køb. Man kan dog bruge andres meninger i tilfælde, som f.eks. hvor flere brugere har oplevet de samme mangler/fejl ved specifikke mærker.
Jeg har selv købt PV600 modellen, pga. jeg ikke har det store anlæg og det har jeg ikke fortrudt, da det faktisk giver en enorm god lyd!... Hvis jeg skal give minusser ved PV600 ifht. PV60, må det være dybden - det er ikke skabt til at hænge op på væggen, da det netop pga. den gode lyd, kræver noget mere plads i dybden....
Vælg selv efter jeres egen vurdering - jeg har ikke fortrudt..
PS. PV600 har IKKE 2 tunere...