Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
troelsit
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:22 |
Ha Ha Ha Ha - Spawn det havde jeg aldrig troet om dig 
Men mange gange tillykke herfra - det giver naturligvis et par plusser i bogen herfra 
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:24 |
MartinJohansen skrev:
Gad vide om man skulle sælge sit PV60 og få et PX70 .. hehe. Men efter TC's pricedump af PV60 er det ren underskudsforretning for mig.. så må leve med det næst-nyeste grej  |
Ja - man må sige at prisen på PV60 lige nu hos TC er noget af et scoop - så meget skærm for under 10.000,- det er lidt vildt egentlig. Jeg kiggede også selv på det, men kunne bedst lide designet på PX70'eren. Samtidig er der også den psykologiske glæde ved at have købt allernyeste dugfriske model (og også lidt spænding da der ikke er så mange brugererfaringer endnu der kan rapportere hvis de har fået lavet en lille kikser et sted)
Bortset fra det tror jeg nu ikke der er de store forskelle i billedkvalitet, så næst-nyeste grej er sikkert godt nok lang tid endnu. 
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
troelsit
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:25 |
Enig 70'eren er klart de sidste par tusser værd - det kribler også i mig når jeg ser de billeder der linkes til
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:30 |
Stod jeg uden TV nu så valgte jeg 70'eren.. pga. designet og 10G panelet.
Men PV60 til 9.5 kilo.... det er så billigt det burde være ulovligt!
|
 |
Jasper
Bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Point: 155
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:31 |
Jeg fik beslaget med gratis og halv pris på kablet, det var vist det ...
Men der er jo nogen butikker der er medlem af forbrugsforeningen, og giver op til 9% rabat bare man er medlem.......
|
spawn
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:44 |
troelsit skrev:
Men mange gange tillykke herfra - det giver naturligvis et par plusser i bogen herfra 
|
Tak troelsit
Nej - jeg kan godt forestille mig det overrasker flere at jeg har valgt dette med tanke på mine normale forsvarstaler for LCD, 1080p og hvad ved jeg.

Men den perfekte sammensætning af kilde, opløsning, farver, gråtoneskala, kontrast, no burn-in osv, findes ikke til en pris jeg kan betale, og så må man jo bøje sig i støvet og krybe til korset og vælge der hvor man får flest ønsker opfyldt til bedste pris. Så nu er jeg snart plasma ejer.
|
|
 |
TheBig....
Bruger
Oprettet: 21-December-2006
Point: 204
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 11:33 |
spawn skrev:
troelsit skrev:
|
Tak troelsit
Nej - jeg kan godt forestille mig det overrasker flere at jeg har valgt dette med tanke på mine normale forsvarstaler for LCD, 1080p og hvad ved jeg.

Men den perfekte sammensætning af kilde, opløsning, farver, gråtoneskala, kontrast, no burn-in osv, findes ikke til en pris jeg kan betale, og så må man jo bøje sig i støvet og krybe til korset og vælge der hvor man får flest ønsker opfyldt til bedste pris. Så nu er jeg snart plasma ejer.
|
Hej.
Jeg kan kun sige glæd dig til dette vidunder, jeg er fuldt ud tilfreds med skærmen, har ikke fundet en fejl endnu, håber heller ikke det sker.
|
 |
sebbe
Super bruger
Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 13:49 |
hmm er i tvivl, jeg har kun 10 k at gøre godt med, så jeg er i tvivl om jeg skal vælge pv60 eller vente til px70 kommer ned i ca 10k? hvornår gør det det? evt i et fælleskøb... kan ikke vente så længe
|
 |
spawn
Guld medlem
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 14:15 |
#sebbe
Skriver lige samme svar her som jeg gjorde i den anden tråd hvor du også spurgte (man behøver kun spørge i en tråd - så er der nok nogen der skal svare)
det kan man jo ikke vide noget om - men da modellerne ikke engang er færdiglancerede endnu og de i forvejen ikke er prissat voldsomt højt - skal du nok ikke regne med prisen falder fra 14k til 10k (for 42") det nærmeste stykke tid.
Alternativt kan du købe gennem en tysk webshop - der er prisen ca. 1300,- euro (9700dkr.) for en PV71F
|
|
 |
Kristian-h
Bruger
Oprettet: 05-December-2006
Point: 121
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 14:51 |
Så er beslutningen taget !!! Sony KDL-40V2500 ryger retur og 42PX70 kommer ind - den er bestilt Kan ikke leve med at de mørke scener er grålige at se på i mørke rum, så må vi se om Pana'en kan gøre det bedre... Nu har jeg prøvet LCD, så nu er det PLASMA's tur (nu ingen spydige bemærkninger) 
P.S. Må sige som Spawn - denne elektronikverden er et stort kompromis! Man KAN bare ikke få det hele på en gang for menneske penge 
/Kristian
Redigeret af Kristian-h - 20-Marts-2007 kl. 14:55
|
- Samsung PS51E8005 - Samsung BD-E5500 - Pioneer VSX-920 - Dali Concept 6
|
 |
Nicoleif
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:24 |
spawn skrev:
troelsit skrev:
|
Tak troelsit

|
Spawn, mit gamle crt tv er lige gået og jeg er nu presset nu i nyt tv-køb (har dog fuldt med i lang tid i diverse fora)! Mit nuværende valg står mellem Sharp LC 42XD1 og Pana PX70 (ogsp 42"). Jeg er meget i tvivl da jeg hovedsageligt skal bruge det til fjernsyn, dog med snarlig HD (canal HD) og BD/HDDVD samt at jeg muligvis ude i fremtiden - når mine børn blive lidt ældre - vil bruge tv'et til spil! Har du sammenlignet de to tv'er?
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:36 |
Håber det er ok, at jeg svarer.
Hvis du kan lide, at spare penge og få noget som er bedre, så tag Pana 
Sharp'en er absolut i den bedre ende når vi snakker LCD. Men hvorfor dog vælge LCD til dit plasma-behov?
|
 |