recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TH-42PX70 bestilt  :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTH-42PX70 bestilt :-)

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 01:53
Det vil se lige så godt ud, hvis ikke bedre. Det kan dog godt være LCD er en tand skarpere, eftersom den nærmest er beregnet til det, men tror nu nok et PX70 vil ku følge med i alle faktorer. Du kan jo evt ta din X360 med ned til en forhandler som både har PX70 og nogle gode LCD-TV, og teste der, for at se om det er noget du kan holde ud..
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:02

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Spawn, mit gamle crt tv er lige gået og jeg er nu presset nu i nyt tv-køb (har dog fuldt med i lang tid i diverse fora)! Mit nuværende valg står mellem Sharp LC 42XD1 og Pana PX70 (ogsp 42"). Jeg er meget i tvivl da jeg hovedsageligt skal bruge det til fjernsyn, dog med snarlig HD (canal HD) og BD/HDDVD samt at jeg muligvis ude i fremtiden - når mine børn blive lidt ældre - vil bruge tv'et til spil! Har du sammenlignet de to tv'er?

Køb roligt et PX70. Det er ikke noget problem at spille på sådan et TV. Jeg smed over fem timer i FFXII over weekenden, og der var selvfølgelig ikke det mindste hint af indbrænding, eller retention, for den sags skyld.

Naiera har du fået en Pana PX70, jeg troede ellers det var en PV60 du havde købt.... den holdt ikke længe.... hvad var årsagen til kvalitetssvigtet?

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 11:28
Jeg baserer selvfølgelig mine observationer på min egen PX60. Jeg går naturligvis ud fra, at PX70 har samme eller forbedrede 'burn-in evner'.
Til top
Vikulla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:53

Jeg har lige bestilt dette TV hos Buddinge Radio og TV.

Da jeg fik bekræftelsen stod der at det hed PX70E. Ved en hnvendelse til forretningen fik jeg oplyst at E skulle stå for Europa ??

Er det ikke nøjagtig samme model ??

Håber på at een af jer kan gi' mig et svar.

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:56

Du kan være ganske rolig, det er den rigtige. E står for Europa som du også fik oplyst.

m.v.h.

Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:57

Det er ihvertfald hvad der gentagne gange er blevet meldt tilbage når dette spørgsmål har været oppe og vende ...

Pana brugte også E-betegnelsen i tidligere generationer

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu