|
|
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 36> |
Forfatter | |
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Er der nogen der har erfaringer med om man kan forvente at plasma tv'et har stået op under hele transporten hvis man bestiller fra tyskland?
|
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
GoneFishing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
jeg har lige googlet primustronix på google.de, og det var ikke ligefrem et udpræget positivt indtryk man fik........ret mange dårlige bruger anmeldelser..........hmmmm...... Hvis de underskriver pana european garentee, så det kan repereres i DK, og hvis de levere mod C.O.D, så kan det være at jeg tør satse butikken. Ellers må jeg sige at jeg er blevet mere stemt for at købe hos Krish. Jeg fik en mail igår, hvor han siger at shippingprisen vil være 55 pund, hvis der er 4-6 der slår sig sammen om en bulkpalle. Prisen for et PZ85 vil være 11.236.78 kr. |
|
Christian
|
|
![]() |
|
Torkild ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Plasma skærme bliver fragte rund omkring i EU hele tiden uden større problemer. |
|
![]() |
|
Torkild ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hvis de underskriver pana european garentee, så får du et fuldfunktions dygtigt tv til billig pris i tyskland. I England får du i dk "kun" en skærm og skal bruge ekstern tuner.. dette betyder helt sikkert en del for gensalgs værdien.
|
|
![]() |
|
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Hjælp, til bogstavs junglen, når man søger på Panasonic TH-42PZ85 kommer der to modeller frem begge modeller fra DK.
Den en model hedder TH-42PZ85E og den anden hedder TH-42PZ85, så er det jeg spørger hvad er forskellen ? |
|
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
Torkild; hvad mener du med at man fra UK kun får en skærm uden intern tuner ?.....et Pana PZ85 er vel FØDT med intern tuner, underordnet om det er beregnet til det tyske el. det engelske marked ????
M.v.h. Jesper |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Englænderne kører med en anden PAL standard end danskerne og tyskerne, derfor kan tuneren i de engelske modeller ikke bruges i Danmark.
Fra WIKI: PAL B/G/D/K/IThe majority of countries using PAL have television standards with 625 lines and 25 frames, differences concern the audio carrier frequency and channel bandwidths. Standards B/G are used in most of Western Europe, standard I in the UK and Ireland, standards D/K in most of Eastern Europe. |
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
Det må jo så gælde ALLE typer fjernsyn fra UK eksporteret til DK......og så tænker jeg hvad med alle dem som har bestilt PIO hos krishAV - de må da så opleve samme problem? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Pionner´s tv er helt identiske i UK og DK
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
GoneFishing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Er jeg helst galt på den når jeg siger, at sålænge man har et parabolantene, så varetager den tunerdelen, ergo skal man ikke bruge tuneren i tvét????
|
|
Christian
|
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
De nævnte standarder er det der transmitteres med En skærm kan indeholde en tuner der understøtter alle transmissionsstandarder - både PAL I og PAL B/G og PAL D/K En skærm kan også indeholde en tuner der kun understøtter en af standarderne - eks. den der benyttes i det pågældende land. Det afhænger helt af den enkelte skærm (producent) hvor meget skærmen er "regions optimeret" - så fordi den ene skærm kun understøtter den ene standard kan man ikke udlede at det så også gælder alle andre skærme. Pioneer er ikke så store som Panasonic og sælger væsentligt færre skærme - det er måske mere rentabelt for Pioneer at lave "multi standard" skærme der kan benyttes i flere regioner - og omvendt er det måske mere rentabelt for Panasonic at lave "regions optimerede" skærme
|
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Korrekt - sålænge man bruger en ekster tuner del er det helt ligegyldigt - det er ligemeget om den eksterne tuner er en analog der sidder i en VHS optager, i en DVD/HDD recorder, i en digital tuner fra Yousee, i en digital tuner til Sattelit/Parabol modtagelse eller lign. Det er udelukkende et problem, når man sætter et "gammeldags" antennekabel direkte i skærmen og vil benytte den indbyggede tuner til at modtage "gammeldags" analoge signaler.
|
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 36> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |