recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TH-42PZ85E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTH-42PZ85E

 Besvar Besvar Side  <12345 36>
Forfatter
Besked
Brivani Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Hvad skal John hos KrishAV have for PZ85?

Brian - jeg er med, dog en forudsætning jeg får solgt mit 36" Philips 9525PW, men har fået bud på det og afventer nu mail fra potentiel køber...

Du siger bare til, har ikke travlt, heller vente på det rigtige, end fortryde køb af PX80

Brian Nielsen

Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola
Til top
S@ndman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 19:54
Alternativt kan jeg ringe til Tyskland i næste og spørge på priser ved 5, 10 og 20 stk. og hvor meget vi skal give i forsendelse....
Til top
Brivani Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Alternativt kan jeg ringe til Tyskland i næste og spørge på priser ved 5, 10 og 20 stk. og hvor meget vi skal give i forsendelse....


Det lyder som en god ide, jeg kan ikke tysk, men jeg har kun fast grund under fødderne til den 24/3 og er så væk i 2 uger.
Brian Nielsen

Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Hvad skal John hos KrishAV have for PZ85?

Brian - jeg er med, dog en forudsætning jeg får solgt mit 36" Philips 9525PW, men har fået bud på det og afventer nu mail fra potentiel køber...

Send en mail til KrishAV omkring priser. Han forventer de nye Pana´er ved udgangen af denne måned.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
S@ndman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 20:04
Har du mailen til KrishAV eller skal jeg bare skrive gennem hans site?
Til top
S@ndman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 20:10
Har mailet ham....
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:00

Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Alternativt kan jeg ringe til Tyskland i næste og spørge på priser ved 5, 10 og 20 stk. og hvor meget vi skal give i forsendelse....

Forvent INGEN xtra rabat i Tyskland overhovedet, uanset hvor mange der kobler sig på. Priserne er simpelthen presset helt i bund i de billigste netbutikker. Det samme gælder hos Krish !

Det eneste sted der muligvis kan hentes en anelse, er på fragten. . .

Bemærk ligeledes, at de billigste Tyske netbutikke højst sandsynligt sælger parallelimporterede Panasonic produkter, - fra Ungarn,Polen osv. Med alt hvad det indebærer af garanti forskelle osv.

Men prisen kan da helt klart blive så attraktiv,at det er værd at satse. . .

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Alternativt kan jeg ringe til Tyskland i næste og spørge på priser ved 5, 10 og 20 stk. og hvor meget vi skal give i forsendelse....

Forvent INGEN xtra rabat i Tyskland overhovedet, uanset hvor mange der kobler sig på. Priserne er simpelthen presset helt i bund i de billigste netbutikker. Det samme gælder hos Krish !

Det eneste sted der muligvis kan hentes en anelse, er på fragten. . .

Bemærk ligeledes, at de billigste Tyske netbutikke højst sandsynligt sælger parallelimporterede Panasonic produkter, - fra Ungarn,Polen osv. Med alt hvad det indebærer af garanti forskelle osv.

Men prisen kan da helt klart blive så attraktiv,at det er værd at satse. . .

Nemlig, derfor er KrishAV så god at købe hos - med dansk garanti. Og når jeg checkede med tyske priser - kontra KrishAV priser på Pio508XD, så var KrishAV absolut konkurrence dygtig

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af S@ndman S@ndman skrev:

Alternativt kan jeg ringe til Tyskland i næste og spørge på priser ved 5, 10 og 20 stk. og hvor meget vi skal give i forsendelse....

Forvent INGEN xtra rabat i Tyskland overhovedet, uanset hvor mange der kobler sig på. Priserne er simpelthen presset helt i bund i de billigste netbutikker. Det samme gælder hos Krish !

Det eneste sted der muligvis kan hentes en anelse, er på fragten. . .

Bemærk ligeledes, at de billigste Tyske netbutikke højst sandsynligt sælger parallelimporterede Panasonic produkter, - fra Ungarn,Polen osv. Med alt hvad det indebærer af garanti forskelle osv.

Men prisen kan da helt klart blive så attraktiv,at det er værd at satse. . .

Nemlig, derfor er KrishAV så god at købe hos - med dansk garanti. Og når jeg checkede med tyske priser - kontra KrishAV priser på Pio508XD, så var KrishAV absolut konkurrence dygtig

Jamen,jeg tror simpelthen ikke,at Pioneer har kørt samme omdiskuterede pris koncept i UK ? Krish har i hvert fald været eksterm billig med Pioneer i forhold til både DK og Tyskland. Det samme gør sig godt nok også gældende mht hans pris på 50" Pana70. Hvorimod han foreløbig ikke helt kan matche de Tyske priser på Pana PZ85.Svært at gennemskue. . men den dykkende Pund kurs spiller selvfølgelig også ind .  

Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:21
11172.48kr for den hos krishav
og 10499.32kr fra den tyske side med chance for paralle import fra ungarn polen.
Synes krishav stadig ser meget fint ud iforhold til.
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
Mr.Lunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:24

I er godt klar over PZ85 er en strømsluger, 573 watt i timen.

Link: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=284646

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 21:26

Hej , jeg synes godt nok at det er nogle sindssygt lave priser i net butikkerne i tyskland , er godt nok spændt på hvad priserne bliver herhjemme og herinde , for mon ikke der kommer et recordere fælleskøb....mht køb i udlandet vil jeg helt sikkert hellere købe hos Krishav , end i en tysk net butik som har hentet dem i et 3.land...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu