recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TH50PX70 problem *update12/6*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTH50PX70 problem *update12/6*

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Jeg forstår slet ikke du gider bruge din tid på nextgeneration. Vi har flere gange diskuteret Pioneer vs. Panasonic med ham, men uanset hvilke argumenter vi kommer med, så taler man for døve øre. Han er uden for pædagogisk rækkevide, så drop det og ignore hans indlæg.

Hehe for det første kommer jeg ud af en stædig familie... for det andet kan han ikke bringe mit pis i kog, også syntes jeg ikke man skal have lov til at hælde sådan en gang gas ud uden at det får følgebemærkninger.. så bare kald ham min nye hobby, desuden er min lillesøster psykologistuderende og hun er ved at prøve og lave en profil på ham som de kan bruge i undervisningsøjemed så jo flere indlæg jeg kan få ud af ham jo mere har hun at arbejde med 

Det lyder rigtig spændende, kan du linke til en kopi af dokumentet når det er klar   ( medmindre din lillesøster beslutter alligevel ikke at fuldføre projektet )

Og til stud juren:  Du er optaget - ikke påbegyndt studiet, så ret beset kan du først kalde dig stud jur efter studiestarten til august/september

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 22:22

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Og til stud juren:  Du er optaget - ikke påbegyndt studiet, så ret beset kan du først kalde dig stud jur efter studiestarten til august/september.

Jeg har så godt nok studeret jura i 3 år nu er egentlig berettiget til at kalde mig ba.jur, for starter på kandidat uddannelsen efter sommerferien.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 22:39
Mente eller at have læst at du var glad for at være optaget på jura studiet for nogle uger siden ...... jammen tillykke med det da

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu