recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The 100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The 100

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The 100
    Sendt: 04-Maj-2016 kl. 12:34
Nu fatter jeg sq bjælle af den måde serier bliver udgivet på her i vores lille land

Konen ville gerne have The 100, så jeg ville så lige bestille den, kan se sæson 1 kan fået på DVD eller BD, sæson 2 kan kun fåes på DVD og man kan så preorder sæson 3 på DVD eller BD, det gir sa da inden mening
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 12:47
Nej, men så må I købe sæson 2 fra et andet land.

Eller bare se serien på Netflix.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 12:57
Naiera, der var ikke lige den store sympati fra dig Wink
Mon ikke der skal være danske undertekster... og det er ikke alle, der har Netflix
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 13:16
Nej, men alle kan sgu da få Netflix.

Hvis anden sæson af The Hundred ikke findes på dansk Blu-ray, så er der jo ikke meget at gøre. Den amerikanske udgivelse er regionsfri, men har ikke dansk tekst.
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2016 kl. 19:33
sæson kommer også på senere i år på blå
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 07:33
The 100 sæson 2 koster 225 kroner på DVD med fragt. Wow.

Det svarer til 3,5 måned Netflix, hvis man medregner den gratis prøveperiode på 1 måned. At nogen gider at sidde og fedte med en DVD-skive i elendig kvalitet til den pris er over min fatteevne Smile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 09:08
Et reelt problem med streaming er, når afspilningen sættes på pause pga. en dårlig internetforbindelse eller overbelastede Netflix-servere
Så virker DVD og BD pludselig tiltrækkende... Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Et reelt problem med streaming er, når afspilningen sættes på pause pga. en dårlig internetforbindelse eller overbelastede Netflix-servere<div abp="844">Så virker DVD og BD pludselig tiltrækkende... Wink
Overbelastet netflix server? den har jeg sgu aldrig hørt før
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

The 100 sæson 2 koster 225 kroner på DVD med fragt. Wow.

Det svarer til 3,5 måned Netflix, hvis man medregner den gratis prøveperiode på 1 måned. At nogen gider at sidde og fedte med en DVD-skive i elendig kvalitet til den pris er over min fatteevne Smile
Så er den jo også, udkommet et godt stykke tid før. Jeg har ikke tålmodighed, til at vente så længe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 11:07
The 100 sæson 2, kan fås på bluray i slutningen af september. Hvis man altså kan stole på cdon.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Et reelt problem med streaming er, når afspilningen sættes på pause pga. en dårlig internetforbindelse eller overbelastede Netflix-servere<div abp="844">Så virker DVD og BD pludselig tiltrækkende... Wink
Overbelastet netflix server? den har jeg sgu aldrig hørt før

Det har du så nu. Og nej, det er faktisk ikke en urealistisk påstand. Du skal lige tænke på, at selv cache servere skal varetage en individuel forbindelse til en hver klient, der forsøger at tilgå dem. Nu står der en hel del cache servere rundt omkring hos de enkelte danske udbydere, men sådan helt utænkeligt er situationen altså ikke.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 12:02
Teoretisk sandt. Det er også teoretisk sandt, at skiverne kan blive ridset, knækket, falde ned igennem revnerne på terrassen eller blive stjålet af aliens ved højlys dag. Hvorfor hænge sig i sådan noget pjat? Smile Netflix kører, som folk der rent faktisk bruger det ved, meget stabilt.

"Utænkeligt" og "reelt problem" betyder ikke det samme, når jeg slår op i min ordbog Clown
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu