|
The 100 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2016 kl. 12:34 |
|
Nu fatter jeg sq bjælle af den måde serier bliver udgivet på her i vores lille land
Konen ville gerne have The 100, så jeg ville så lige bestille den, kan se sæson 1 kan fået på DVD eller BD, sæson 2 kan kun fåes på DVD og man kan så preorder sæson 3 på DVD eller BD, det gir sa da inden mening |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej, men så må I købe sæson 2 fra et andet land.
Eller bare se serien på Netflix. |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
|
Naiera, der var ikke lige den store sympati fra dig
![]() Mon ikke der skal være danske undertekster... og det er ikke alle, der har Netflix
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Nej, men alle kan sgu da få Netflix.
Hvis anden sæson af The Hundred ikke findes på dansk Blu-ray, så er der jo ikke meget at gøre. Den amerikanske udgivelse er regionsfri, men har ikke dansk tekst. |
||
![]() |
||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|
sæson kommer også på senere i år på blå
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|
The 100 sæson 2 koster 225 kroner på DVD med fragt. Wow.
Det svarer til 3,5 måned Netflix, hvis man medregner den gratis prøveperiode på 1 måned. At nogen gider at sidde og fedte med en DVD-skive i elendig kvalitet til den pris er over min fatteevne
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
|
Et reelt problem med streaming er, når afspilningen sættes på pause pga. en dårlig internetforbindelse eller overbelastede Netflix-servere
Så virker DVD og BD pludselig tiltrækkende...
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Så er den jo også, udkommet et godt stykke tid før. Jeg har ikke tålmodighed, til at vente så længe.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
|
The 100 sæson 2, kan fås på bluray i slutningen af september. Hvis man altså kan stole på cdon.
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Det har du så nu. Og nej, det er faktisk ikke en urealistisk påstand. Du skal lige tænke på, at selv cache servere skal varetage en individuel forbindelse til en hver klient, der forsøger at tilgå dem. Nu står der en hel del cache servere rundt omkring hos de enkelte danske udbydere, men sådan helt utænkeligt er situationen altså ikke. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|
Teoretisk sandt. Det er også teoretisk sandt, at skiverne kan blive ridset, knækket, falde ned igennem revnerne på terrassen eller blive stjålet af aliens ved højlys dag. Hvorfor hænge sig i sådan noget pjat?
![]() "Utænkeligt" og "reelt problem" betyder ikke det samme, når jeg slår op i min ordbog
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |