|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 20-September-2010 kl. 13:15 |
Kommer her til November af D-link...
nogle som har hørt noget til den? http://www.amazon.com/gp/product/B0038JE07O |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Tjaa Boxee er jo Boxee hvis man prøver det på computeren ved man hvad boxen kan. Det helt klart fedeste ved den er fjernbetjeningen, sådan en kunne jeg godt bruge.
Boxee ligger stor vægt på det sociale (del hvad du ser på diverse netværk) og streaming hvilket er lidt et tørt sted for de fleste lande i europe da vi mangler tjenester som hulu og netflix etc. som USA nyder godt af. Hvis den kommer til ca samme pris i danmark er den dog stadig et rigtigt godt bud på en mediaafspiller!
|
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hvordan mon den kommer til at håndtere lokalt indhold fra fx. en NAS?
Er den ikke mest bygget som den nye apple tv, primært til at streame online indhold?
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Det kan den helt sikkert også håndtere på en fornuftigt måde. Boxee er trods alt bygget på xbmc :)
|
|
![]() |
|
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Jeg benytter boxee på min HTPC og Boxee er ikke primært til streaming af online tjenester. Den streamer storset alle formater fra NAS uden problemer. Jeg venter spændt på den lille nye box, hvis udseende dog ikke falder i min smag :-( Men den kan vel gemmes langtvæk i møblet :-p
|
|
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
|
![]() |
|
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
så den vil gerne kunne bruges sammen med en nas og så bare streame afsted ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |