|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||
Præcis! (det var det jeg var for chicken til at skrive ![]() /Nils |
||||
|
||||
![]() |
||||
Jahan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|||
105.000 stemmer og stadig klart nummer 1. Tyder på den bliver der.
|
||||
![]() |
||||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|||
Har lige set den her til aften og det er fuldt fortjent. Overliggeren er for kvalitet i denne type film er lige blevet hævet et par trin. Mørk, dyster, led, uafrystelig...de 2,5 time fløj afsted. Svært at sætte fingeren på noget. |
||||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||||
![]() |
||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|||
Det er jeg klar over, stjernehimlen var i stykker da jeg var der... Derfor så jeg kun filmen, og det var som sagt noget klamp. EDIT: Det skal retfærdigvis siges at vi såvidt jeg husker fik rabat på indgangen fordi stjernehimlen ikke virkede, så ingen kritik på dét punkt - shit happens. Det må jeg se en anden gang, og forhåbentligt blive lige så imponeret som jeg kan forstå mange andre bliver. Redigeret af AV Precision - 23-Juli-2008 kl. 23:36 |
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Ikke mindre en, en genial film. Årets film indtil videre Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om den Utroligt den måde Ledger spiller Jokeren på. Han skal helt klar indstilles til en oscar for den optræden, selvom han dog er gået bort. |
||||
![]() |
||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||
Fik set TDK natten til i dag i Imperial. Fantastisk film. Intet mindre.
Den 35mm kopi (formoder jeg det var) som jeg så i Imperial, var uden så meget som en eneste ridse, og billedet stod knivskarpt og klippefast. Gennemsnitlsyden virkede ikke så høj, men ved eksplosioner var der godt nok så meget power på, at man lettede et par cm. i sædet. Jeg tror at selv jer med de mest seriøse hjemmebiografer, vil kunne få noget ud af at se den i Imperial. Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at jeg skal se den igen på tirsdag. Der er så mange lag i den film, at man helt begynder at tænke i "Psycho"-baner, hvor man kan blive ved med "opdage"noget nyt de første MANGE gange man ser den! TDK skal nok holde sig i top 5, top 3 even, på IMDb ![]() Edit: ser lige at "The Shawshank Redemption" midt i al "virakken" om TDK er gået forbi "The Godfather" - den har godt nok ligget nummer 1 før i en periode. Anyway, så er det fuldt fortjent - i følge min filmsmag ![]() /Nils Redigeret af nbu001 - 26-Juli-2008 kl. 13:35 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Så den også i Imperial. Billedet derinde er så utroligt godt
![]() |
||||
![]() |
||||
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|||
Så 'The Dark Knight' som IMAX i mandags ( ![]() ![]() oplevelse. Kom hjem i fredags (efter 15 dage) og nu da den også er her i DK, skal den lige ses igen ![]() simpelthen nød til! TDK plakat på Times Square: ![]() |
||||
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
||||
![]() |
||||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
|||
Cool Jeg kan godt forestille mig, at det må have været en stor oplevelse. Flere af filmens scener, bl.a. bankkuppet i starten og den store biljagt, blev faktisk skudt i ægte horisontal 70 mm IMAX format, hvilket jo kun rigtigt kommer til sin ret, når det vises i en IMAX biograf. Det skulle efter sigende være første gang at IMAX teknikken er blevet brugt i en "motion picture". Her ses 70mm IMAX formatet sammenlignet med almindelig 35mm format.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |