recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Elder Scrolls V: Skyrim
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Elder Scrolls V: Skyrim

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 15:33

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Synes stadig det er pinligt at jeg hverken har gamet Fallout eller Morrowind/Oblivion/Skyrim...

Og jeg mangler stadig MW3, BF3 og Uncharted 3....crazy.

Tror ikke der er mange som allerede har "gennemspillet" både Skyrim, MW3, BF3 og Uncharted 3 LOL

Jeg er godt på vej...UC3 og BF3 er klaret (dog kun nogle timer MP), og er i gang med MW3...tænker på at købe Skyrim når jeg bliver lidt træt af MW3...

BORING!
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 18:16
Tænkte netop også på multiplayer delen, som vel et eller andet sted er den primære grund til at game BF3 og MW3? (eller er det kun mig? LOL)
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 09:58
Hvordan går det så med at få spillet Skyrim? Fortæl fortæl.

Redigeret af kec2 - 12-November-2011 kl. 13:24
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:26
Kan du ikke prøve på korrekt dansk, så har vi også en chance for at forstå meningen med spørgsmålet?

BORING!
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Kan du ikke prøve på korrekt dansk, så har vi også en chance for at forstå meningen med spørgsmålet?

Ahh comeon amorbavian det er squ da nemt at forstå meningen.

Hvordan går det så meget at få spillet Skyrim? Fortæl fortæl. = Hvordan går det så MED at få spillet Skyrim?

Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvordan går det så med at få spillet Skyrim? Fortæl fortæl.
OP her. Desværre må jeg vente til engang i næste uge (f*** en hård weekend! LOL) pga arbejde. Regner med at få det mandag (har fridag tirsdag Big smile) også kommer der nok en lille tekst om hvad jeg synes om dette spil. Min er version er på PS3'eren. PS: til jer der vil spille det på pc så har tomshardware.com "benchmarked" spillet. God fornøjelse.
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 11:00
Skyrim på PC eller konsol? Se forskellene her - PC vs PS3 vs Xbox360. PC versionen ser naturligvis bedst ud, men udfra videoen så er den primær forskel mellem konsollerne farverne. Må ærlig indrømme at farverne ser bedst ud på Xbox'en. Hvad siger i?
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 22:29
Så har jeg fået spillet første mission, og jeg kan ikke lade være med at tænke på Fallout og Gothic serien. Det ser jo godt ud og lyden imponerer. Det skal nok blive rigtigt godt og fængende.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 22:41
Det er netop også lavet af de samme som lavede Fallout 3 og naturligvis også Oblivion
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 09:53
Jeg har fået spillet det lidt, og det er selvfølgelig meget som Elderscrolls/Oblivion/Fallout. Denne gang sagde jeg til mig selv at jeg ville være lovlydig og ikke rende rundt og nakke merchants for loot og stjæle... Men det er altså svært ikke lige at lockpick sådan en udstillings box med et pænt sværd når nu der ingen vagter er Embarrassed

En ting jeg ikke rigtig bryder mig om er at man virkelig godt kan mærke at det er en console port når det kommer til spillets interface. Istedet for mus "skal" man bruge WASDE+TAB til at gøre alt. Det funker egentlig fint nok, men man skal da lige vende sig lidt til det

Redigeret af nekolas - 15-November-2011 kl. 09:54
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 11:54
Hvordan ser det ud til pc, sammenlignet med pcversionen af fallout 3/new Vegas?
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 16:40
Mener du grafisk? Det lidt svært for mig at kunne sige da jeg ikke kører med højeste settings. Men syntes det er lidt flottere ^^ Kan også bare være landskabet og dragerne, etc. som har gjort større indtryk 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu