|
The Elder Scrolls V: Skyrim |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er godt på vej...UC3 og BF3 er klaret (dog kun nogle timer MP), og er i gang med MW3...tænker på at købe Skyrim når jeg bliver lidt træt af MW3... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
|
Tænkte netop også på multiplayer delen, som vel et eller andet sted er den primære grund til at game BF3 og MW3? (eller er det kun mig?
![]() |
||
![]() |
||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
|
Hvordan går det så med at få spillet Skyrim? Fortæl fortæl.
Redigeret af kec2 - 12-November-2011 kl. 13:24 |
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Kan du ikke prøve på korrekt dansk, så har vi også en chance for at forstå meningen med spørgsmålet?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
Ahh comeon amorbavian det er squ da nemt at forstå meningen. Hvordan går det så meget at få spillet Skyrim? Fortæl fortæl. = Hvordan går det så MED at få spillet Skyrim? |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
|
![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
|
Skyrim på PC eller konsol? Se forskellene her - PC vs PS3 vs Xbox360. PC versionen ser naturligvis bedst ud, men udfra videoen så er den primær forskel mellem konsollerne farverne. Må ærlig indrømme at farverne ser bedst ud på Xbox'en. Hvad siger i?
|
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
|
Så har jeg fået spillet første mission, og jeg kan ikke lade være med at tænke på Fallout og Gothic serien. Det ser jo godt ud og lyden imponerer. Det skal nok blive rigtigt godt og fængende.
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Det er netop også lavet af de samme som lavede Fallout 3 og naturligvis også Oblivion
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
|
Jeg har fået spillet det lidt, og det er selvfølgelig meget som Elderscrolls/Oblivion/Fallout. Denne gang sagde jeg til mig selv at jeg ville være lovlydig og ikke rende rundt og nakke merchants for loot og stjæle... Men det er altså svært ikke lige at lockpick sådan en udstillings box med et pænt sværd når nu der ingen vagter er
![]() En ting jeg ikke rigtig bryder mig om er at man virkelig godt kan mærke at det er en console port når det kommer til spillets interface. Istedet for mus "skal" man bruge WASDE+TAB til at gøre alt. Det funker egentlig fint nok, men man skal da lige vende sig lidt til det
Redigeret af nekolas - 15-November-2011 kl. 09:54 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Hvordan ser det ud til pc, sammenlignet med pcversionen af fallout 3/new Vegas?
|
||
![]() |
||
|
Mener du grafisk? Det lidt svært for mig at kunne sige da jeg ikke kører med højeste settings. Men syntes det er lidt flottere ^^ Kan også bare være landskabet og dragerne, etc. som har gjort større indtryk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |