recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Elder Scrolls V: Skyrim
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Elder Scrolls V: Skyrim

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 18:19
Jeg må sgu sige at min helt er sej. Han har smedet en kniv. Han lægger jernet i glæderne til det er hvidglødende. Derefter tager han fat med hånden i den varme ende og begynder at smede den kolde ende.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Jeg må sgu sige at min helt er sej. Han har smedet en kniv. Han lægger jernet i glæderne til det er hvidglødende. Derefter tager han fat med hånden i den varme ende og begynder at smede den kolde ende.

Det er sådan vi gør i Skyrim Smile

100% pure bad-ass'ery.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2007
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toebs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 12:25
Har spillet det lidt på PC, til lvl 10 tror jeg, det virker til at være ret gennemført, men fuck en latterlig consol interface, håber der er nogen som modder det! Smile
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 13:47

Goodbye ma, goodbye pa and goodbye girlfriends breasts!

Med en henvisning til Harry Partridge Skyrim video, så vil undertegnet mene, at denne sætning er en advarsel til alle der vil spille The Elder Scrolls V: Skyrim. Social liv kan komme fare! Nu hvor jeg endelige er kommet igang (finally!), så må jeg konstaterer, at dette spil trykker på alle de rigtige "Tolkien-knapper" der gør, at jeg bliver suget ind i anden verden. Og sikke en verden Todd Howard og Co. har skabt.

Fra tundra områder, til nåletræ's skove til en fantastisk smuk Rohan (Edoras) inspiret by (Whiterun) omgivet af høje bjergtinder, løvskove, marsker etc. ja så kan jeg ikke lade være med at stoppe op og bare suge det hele til mig (og det gør jeg mange gange!). Musikken og de nye animationer bidrager bestemt også til oplevelsen! Smile 

Jeg spiller på PS3'eren og selv på denne konsol er grafikken rigtig flot. Indtil videre super tilfreds med spillet og jeg synes, at det er alle pengene værd (uanset platform) fordi der er så fantastisk meget, at opdage og gøre. Dog har jeg visse bekymringer for PS3 udgaven (se links på den første side i denne tråd). Min karakter is one badass mother f*** med speciale i heavy amor, to-handed and one handed. Magi nahhhhh! LOL Skal kun bruge healing (og shouts naturligvis)! PS: Finishing moves giver lige det ekstra touch! Love it! Big smile             

Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Goodbye ma, goodbye pa and goodbye girlfriends breasts!

Med en henvisning til Harry Partridge Skyrim video, så vil undertegnet mene, at denne sætning er en advarsel til alle der vil spille The Elder Scrolls V: Skyrim. Social liv kan komme fare! Nu hvor jeg endelige er kommet igang (finally!), så må jeg konstaterer, at dette spil trykker på alle de rigtige "Tolkien-knapper" der gør, at jeg bliver suget ind i anden verden. Og sikke en verden Todd Howard og Co. har skabt.

Fra tundra områder, til nåletræ's skove til en fantastisk smuk Rohan (Edoras) inspiret by (Whiterun) omgivet af høje bjergtinder, løvskove, marsker etc. ja så kan jeg ikke lade være med at stoppe op og bare suge det hele til mig (og det gør jeg mange gange!). Musikken og de nye animationer bidrager bestemt også til oplevelsen! Smile 

Jeg spiller på PS3'eren og selv på denne konsol er grafikken rigtig flot. Indtil videre super tilfreds med spillet og jeg synes, at det er alle pengene værd (uanset platform) fordi der er så fantastisk meget, at opdage og gøre. Dog har jeg visse bekymringer for PS3 udgaven (se links på den første side i denne tråd). Min karakter is one badass mother f*** med speciale i heavy amor, to-handed and one handed. Magi nahhhhh! LOL Skal kun bruge healing (og shouts naturligvis)! PS: Finishing moves giver lige det ekstra touch! Love it! Big smile             

Must - resist - temptation.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 23:22
Jeg har et problem med skyrim.
Den kan godt finde på at fryse 4-5 sekunder også køre videre,musikken køre stadig videre.
Mit setup er :Ati radeon HD4870 :intel 2 kerne 3,19 mhZ. winXp 4 gbram.(Jeg ved godt xp kun ser 3 gb.)
Er det mit grafik kort der aaalt for lille?? Der er vist 512 ram i.
Jeg har sat spillet i den dårligste kvalitet men den gør det sku alligevel.
Imellem frysne køre det faktisk meget glidende.Og det er det jeg syntes er underligt??
Nogle der har en go idé?

Redigeret af Skodman - 18-November-2011 kl. 23:59
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 16:21
Skyrim update 1.2 til alle platforme er officiel. Kan downloades i den første uge efter thanksgiving (uge 48). Se meddelsen på Bethesdas Officielle forums her.
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Skodman Skodman skrev:

Jeg har et problem med skyrim.
Den kan godt finde på at fryse 4-5 sekunder også køre videre,musikken køre stadig videre.
Mit setup er :Ati radeon HD4870 :intel 2 kerne 3,19 mhZ. winXp 4 gbram.(Jeg ved godt xp kun ser 3 gb.)
Er det mit grafik kort der aaalt for lille?? Der er vist 512 ram i.
Jeg har sat spillet i den dårligste kvalitet men den gør det sku alligevel.
Imellem frysne køre det faktisk meget glidende.Og det er det jeg syntes er underligt??
Nogle der har en go idé?

Jeg har umiddelbart samme GFX, CPU og RAM(mængde), men kører på win7 64bit. Har du prøvet at opdatere din GFX driver til den nyeste version? Ellers så foreslår jeg at skifte til et nyt OS.. Føler det gjorde en stor forskel i stabilitet og hastighed, samt at det virker som om at nyere spil er bedre "optimeret" generelt vs. xp
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 22:39
Det kunne godt være jeg skulle se at skifte til win 7....
Så kunne det også være jeg fik brugt alle mine 4 gb ram .
tak for input.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 19:15
Jeg har pt. en 720p-plasmaskærm, men skal snart opgradere til 1080p. Overvejer derfor at vente med at påbegynde Skyrim (PS3-udgave), såfremt der grafisk er mærkbar forskel... Ved I, om det er tilfældet?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 19:30
Opløsningen er vel lidt bedre, men jeg ville ikke vente. Jeg kunne forstå hvis du skiftede fra SD til HD, men fra 720 til 1080P? Nej køb du bare spillet. Så kan du også altid selv vurdere forskellen.Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu