recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Force Awakens -SPOILER-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Force Awakens -SPOILER-

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Force Awakens -SPOILER-
    Sendt: 16-December-2015 kl. 17:55
Jeg var inde at se den her til formiddag. Jeg er positivt overrasketog var ganske godt underholdt. Den virkede helstøbt og de Gamle skuespillere er benyttet fornuftigt. 

Jeg frygtede lidt at det ville blive den rædselsfulde "Phantom Menace", men det er heldigvis ikke tilfældet. Mest af alt minder den meget om "A New Hope" og kunne næsten være en remake af denne. Heldigvis er der ikke en eller anden ny irriterende "Jar-Jar" type der ødelægger filmen og billedsiden er rigtig rigtig flot,uden overdreven brug af CGI. 

Jeg glæder mig rigtigt meget til at næste december. Jeg vil gerne gå i detaljer længere nede i tråden men vil ikke skrive for meget i første post, da nysgerrige muligvis ikke kan lade være at læse med før de har set filmen.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu