recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Hut
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThe Hut

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2008 kl. 16:34
Hvordan foregår det egentlig hvis der er kommet told på. Kan man så nægte modtagelse, hvem tager sig så af fragten tilbage? Hvem betaler?

BORING!
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2008 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Martin: Jeg har læst at du skrev at de sender fra kanaløerne, men ville lige tjekke med dem, for jeg kan ikke finde det på siden.

Play.com sender også fra øerne, men jeg har ALDRIG skulle betale told (ud af ca. 40 bestillinger), fordi på deres pakker står der Postage Paid: UK.

Nej det står ikke på deres side, men det står i den mail jeg fik fra dem første gang jeg ville handle hos dem. Spurgte direkte ind til benet og fik et svar direkte fra benet

Jeg har også handlet en pæn del hos Play og heller aldrig fået stoppet noget.

Folk fra UK skal blot betale UK-moms. Derfor står der det på pakken. Men det kan du som resident i DK desværre ikke bruge til så meget mht told og moms

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2008 kl. 17:16

Folk fra UK skal blot betale UK-moms. Derfor står der det på pakken. Men det kan du som resident i DK desværre ikke bruge til så meget mht told og moms

Jeg bor i Sverige. Håber nu at tolderne er mere flinke her, men jeg tvivler. Har nu bestilt COD5 og venter spændt. Hvis der er told, så returnerer jeg den. Ellers ku jeg ligeså godt have købt den her i landet.

Nu har de også i en mail skrevet at de sender fra kanaløerne.

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg bor i Sverige. Håber nu at tolderne er mere flinke her, men jeg tvivler. Har nu bestilt COD5 og venter spændt. Hvis der er told, så returnerer jeg den. Ellers ku jeg ligeså godt have købt den her i landet.

Nu har de også i en mail skrevet at de sender fra kanaløerne.

Har du modtaget dit spil? Blev det snuppet i tolden?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 21:32

Ja, jeg fik det efter 5 dage, tror jeg. UDEN told 

Svenskerne må åbenbart have en anden beløbsgrænse, eftersom ingen af mine pakker bliver snuppet, ellers er det sgu mærkeligt for så meget held kan jeg ikke have

Jeg bestilte en gang fra Hong Kong (for 200DKK ca.) og der blev det snuppet, så der må være et eller andet på pakker fra Hut og Play, der forvirrer dem. 

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 22:53

Er der nogen, der ved om man kan se sine pre-order på PLAY.COM? Jeg poster her, for ikke at oprette en ny tråd.

Jeg tror at jeg har bestilt Prince of Persia Special Edition hos dem, men kan ikke se det nogen steder. Så nu tænker jeg om noget gik galt, eller om man bare ikke kan se det.

Kan ikke finde en mail til dem

BORING!
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2008 kl. 01:25

Nu bestilte jeg Eastern Promises og Simpsons The Movie hos dem.. :)

Og først da jeg havde trykket place order kom jeg til at tænkte på om der mon er danske tekster på..

Nogen der ved det? :b

Underligt noget at de ikke kan få plads til samtlige sprog på sådan en Blu-Ray disc.. :P

*Edit*

Hov, det var sq den forkerte tråd jeg kom til at poste i.. Troede jeg var i den omhandlende deres tibud med 2 for 24£...

Skidt pyt.. :b

Redigeret af TobiasKM - 03-December-2008 kl. 01:29
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu