recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Irishman in conversation,før eller efter film?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Irishman in conversation,før eller efter film?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Irishman in conversation,før eller efter film?
    Sendt: 25-Januar-2021 kl. 09:15
hej folkens,

Omsider har jeg valgt at se The Irishman, og kan se at der på netflix er The Irishman in conversation, hvor Scorsese, Pacino, De Niro og Pesci taler om filmen og tilblivelsen.

Jeg er lidt usikker på hvad der vil give den bedste filmoplevelse - at se In conversation før eller efter filmen...? Er der nævneværdige spoilere i In conversation, eller vil den give et bedre udgangspunkt for at få mere ud af filmen..?

Jer der har set begge dele - hvad er jeres indtryk?

på forhånd tak
Jesper
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 09:46
Hvorfor se en samtale OM filmen før du ser filmen? Jeg vil foretrække at få min egen oplevelse første gang jeg ser filmen. Så kan du altid se filmen endnu engang efter du har set samtalen, hvis der har været tvivl om scener.
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor se en samtale OM filmen før du ser filmen? Jeg vil foretrække at få min egen oplevelse første gang jeg ser filmen. Så kan du altid se filmen endnu engang efter du har set samtalen, hvis der har været tvivl om scener.

nogengange har jeg set en "om filmen" efter jeg så selve filmen, og tænkt at den og den detalje eller instruktørens tanker, havde været fede at vide inden jeg havde set selve filmen; kan ikke komme på konkrete eksempler lige nu. Jeg tænker derfor at det kunne være en mulighed lige at spørge dem, som har set begge dele hvad deres oplevelse er.

Jeg ved godt jeg kan se den een gang til efter at have set In Conversation, men der er nu noget specielt ved den første gang man ser en film, og hvis nogles erfaringer er, at det giver et øget udbytte/forståelse, så vil jeg da overveje at se din inden jeg ser filmen :-)
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 11:21
Sørg for at være udhvilet og have en stor kande kaffe klar, inden du går i gang med filmen😊
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af jensoest jensoest skrev:

Sørg for at være udhvilet og have en stor kande kaffe klar, inden du går i gang med filmen😊

hahaha Big smile ja det har jeg godt hørt lidt om!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu