|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 14-December-2009 kl. 23:12 |
||
Ja, så er tiden komme hvor The Lord of the Rings udkommer på blu-ray til april 2010 i en 9 disc version jf. følge nedennævnte link, selv om det formentlig blot er biografversionen.
Med venlig hilsen
Valaquenta Redigeret af Valaquenta - 15-December-2009 kl. 00:03 |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Jeg venter ihvertfald på extended versionerne
![]() |
|||
![]() |
|||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Helt enig, men de kommer næppe før julen 2010 uheldigvis.
Valaquenta
|
|||
![]() |
|||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
||
Så kan jeg godt begynde at spare sammen.. Den blir sikkert ikke helt billig
Redigeret af tupac85 - 15-December-2009 kl. 00:23 |
|||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
De får ikke en krone fra mig, før de kommer på extended
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
112% enig, som man kan se er det altså kun biograf-udgaven vi får først, ifølge deres eget materiale:
The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy contains the original theatrical versions of the three films on Blu-ray Disc, with more than seven hours of special features. The Trilogy will be packaged in multi-disc elite packaging inside a premium rigid slipcase and will retail for $99.98 SRP. Orders are due March 2, 2010. Extended versions of the films will be released at a later date on Blu-ray Disc.
|
|||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Jeg synes simpelthen, det er at tage røven på folk. De kan jo så nemt lave de extended udgave, og så lave mulighed for at man kan nøjes med at se bioversionen, hvis der er nogen som gider det.
Jeg så dem i sin tid i bio, og købte også den korte version, (Jeg vidste ikke der ville komme en anden) Men efter jeg har set den lange, så nægter jeg at se bioudgaven. Og så skal de altså ikke have penge fra mig, for den L.... version.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
hihi, nemlig ja- EE-udgaverne kommer sikkert i en box med bio-udgaven af Hobitten, der så senere kommer i en extended edition i en box, med Hobiiten 2 i bio.........
Bliver aldrig færdig
![]() Men venter stadig på Alien prequel får premiere, så vi kan få, langt om længe, Alien Quadrilogy på blå
![]() |
|||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Jeg kan godt lide hvad der står her: http://www.blu-ray.com/news/?id=3884
Især "and previews for the extended versions of the films". Det er sq da at gøre nar af folk der venter køber denne version at inkludere previews af den eneste rigtige version. Personligt kan jeg sagtens leve med dvd-versionen indtil de nosser sig sammen.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, jeg kan også godt nøjes med dvd-versionen. Den står bestemt ikke dårligt af en dvd at være. Jeg vil virkelig håbe at de fleste boykotter den første. Så kan de lære det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
||
Den er prissat til 50 GBP hos Amazon jeg tror godt jeg kan nøjes med den...
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
50£ plus moms og porto. Det er mindst 50 for meget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |