|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Hvilket er £50 + £5 (difference mellem UK moms og DK) + ca. £2,5 (forsendelse)
Men kurs 8,3 giver det ca. 477 kr...
Synes det er for dyrt...
![]() Som de fleste andre herinde nyder jeg stadig min EE på dvd, og venter til EE udkommer på Blu-ray...
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Jeg kom ialt til at give 357 for Potter, da den faldt efter jeg havde bestilt den og Amazon så reducerede min pris. CDWow har Potter Years 1-6 i dag til 331,-
Mon ikke Ringene falder tilsvarende hen mod udgivelsesdatoen ? Jeg tror det, og har prøvet det et par gange. Redigeret af Infinity - 15-December-2009 kl. 15:06 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Nickell ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Jeg venter også... men frygter at der er mange som hopper i fælden...
|
|
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750 | Technics SL1210 MKII | Panasonic DMP-BD 60 | Xbox 360 Slim |
|
![]() |
|
Daniel K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Er jeg den eneste der synes biograf versionerne overordnet var bedre?
Specielt Return of the King vandt da bestemt ikke noget med de ekstra 45 minutter. Two Towers er den eneste jeg synes der blev bedre af de ekstra minutter. |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jeg har aldrig set ekstra udgaven, da eg syntes 3 timer pr film er længe nok.
Så jeg køber da helt sikkert den første boks.
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Der er svineri som de skal have malket penge ud af folk, købte også først den alm. udgave, så kom den ext. udgave og den måtte jeg bare have, så det var lige 2x bokse.
![]() ![]() ![]() ![]() Og nu prøver de igen, men heldigvis ved vi nu at der kommer en Ext. udgave på Blu-ray, og denne gang venter jeg, og jeg venter også til den kommer ned i en fornuftig pris.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Helt enig!
Men jeg er sikker på at jeg ikke kan lade være med at leje den alm. udgave når den kommer på BD, og så købe ext udgaven når den engang kommer.
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Redigeret af Stampe - 16-December-2009 kl. 11:45 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Han har svjv. sagt det modsatte. At TE er dem han står inde for og er som han vil have dem. Selv foretrækker jeg EE - specielt i 2'eren. |
|
![]() |
|
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Hvorlang tid er Biograf versionerne og hvor lang tid er extended versionerne ?
Her har de skrev lidt om en 9 dish veision som kommer den 6 April 2010 ![]() Redigeret af MoTiNI - 31-December-2009 kl. 13:37 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Ringenes herre alm. 178min extended 200min.
De to tårne alm 172min extended 214 min
Kongen vender tilbage. alm 192min Extended 240 min
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Det bliver spændende at se hvor hurtigt de lange udgaver udkommer på BD.
Lucas og Spielberg må også se at få fingeren ud mht. Star Wars og Indiana Jones på BD...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |