recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Matrix i 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Matrix i 3D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Matrix i 3D
    Sendt: 05-Juli-2020 kl. 08:54
Ja, det kan jeg vel ikke være den første til at tænke, så jeg Googlede lidt for at undersøge, om dette nogensinde har været på tegnebrættet. Til min store forundring kunne jeg ikke finde noget som helst der indikerede dette, udover rygter.

Er der nogen som ved, om der nogensinde officielt er kommet udmeldinger fra enten Warner eller Howski-Snowski søstrene om planer for en 3D-konvertering? Jeg mener, ingen anden film egner sig vel bedre!
Det er jo nok desværre for sent, eller i hvert fald ved at være sidste udkald, men måske kunne man gøre det ifm. Matrix 4?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2020 kl. 09:12
Jeg håber det ikke, det er netop 3D konvertering og andre former for elendig 3D, der mere eller mindre har dræbt marked fir 3D film.

Hvis brødrene havde ønsket at Matrix skulle have været en 3D film, ville de have optaget den med 3D kamerer.

Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2020 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Hvis brødrene havde ønsket at Matrix skulle have været en 3D film, ville de have optaget den med 3D kamerer.

I 1999???? LOL

I øvrigt, som jeg ellers altid plejer at gøre men glemte det - hvis du vil diskutere for og imod om 3D findes der en glimrende tråd skabt til formålet lige her




Redigeret af jacobe - 05-Juli-2020 kl. 09:21
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2020 kl. 11:16
Kugle scenerne ville rent teknisk kunne laves i 3D, da de rent faktisk har materialet til at kunne lave true 3D effekten i dag (det var jo en mia mio kameraer der blev brugt til at lave de effekter), men tvivler på der er noget som helst andet materiale der bare tilnærmelsesvis ville kunne bruges til at generere noget fake3D.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2020 kl. 11:22
Claus, det må du lige forklare nærmere. Mener du, at filmen ikke egner sig til 3D-konvertering, da meget få scener ville have glæde af det?
For i så fald bør du nok se filmen igen.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu