|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 07-November-2010 kl. 12:08 |
Hey
Er der nogen som ved, hvor jeg billigst kan købe denne serie henne?
Der skal helst være danske undertekster på.
|
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Amazon.co.uk
Har selv købt den der - på BD. De har dog taget den ned midlertidigt, pga. af en reklamation, som jeg ikke ved hvad skyldes...
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Den engelske BluRay-version har danske undertekster, men søg evt herinde, der er et par tråde om det. Amazon.co.uk havde den tidligere men det har vist sig at der et eller andet sted i "leverandør kæden" så i coveret til bonus disc'en der sidder istedet bare dvd-versionen af den første disc af serien.
|
|
![]() |
|
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Ups - glemte lige at skrive at det skulle være på dvd. Folk må meget gerne linke til tilbuddene.
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Søgefunktioner er din ven
![]() Men her er et link til amazon.co.uk, ser ud til DVD-versionen også har danske undertekster, jeg vil dog ikke garantere noget. http://www.amazon.co.uk/Pacific-Complete-HBO-DVD/dp/B003QP47RS/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1289134418&sr=8-4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |