recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The perfect storm - dårlig opløsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The perfect storm - dårlig opløsning

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The perfect storm - dårlig opløsning
    Sendt: 11-Juni-2015 kl. 16:38
Jeg har, for et par dage siden, set en nyindkøbt Blu-ray film, The perfect storm - den har periodevis små grønne pletter og streger øverst i skærmen.

Og nej, det er ikke mit tv eller Blu-ray afspiller der fejler. Kun den film har fejl.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 17:18
Hvis din egen kæde er udelukket så ville jeg aflevere filmen tilbage grundet fejl.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 16:52
Hvis der er andre, som har filmen på Blu-ray, så I meget gerne komme med input?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:01
Hej , jeg købte den for et par år siden , og ingen problemer
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , jeg købte den for et par år siden , og ingen problemer
MVH

Det er altså meget mærkeligt, at det er den eneste Blu-ray film, der giver mig periodiske problemer.

Nu er der længe siden, at den er købt - men grønne streger har jeg sidst oplevet for mange år siden ved et billedrørstv, der var ved at gå i stykker. 

- Så selskabet der har udsendt filmen på Blu-ray må have haft nogle urene/defekte skiver i forbindelse med produktionen.

Redigeret af tonice25 - 14-Juni-2015 kl. 17:21
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:41
Jeg har ingen problemer med min. Står helt perfekt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:44
Jeg kan lige se, at min er købt i USA, men er med DK tekst. Så er nok den samme udgivelse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:50
Min er en dansk udgivelse. 

Warner Bros. er ikke sådan at komme i kontakt med.

Men igen: De har nok haft nogle urene/defekte skiver i produktionen, som først er dukket op nu i forbindelse med min Blu-ray skive.

Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 20:15
Købte en Transformers Box i Fona, hvor der var en fejl på Dark of the Moon. Efter ca. 2.15 kom der et problem med lyden. Gik ned i Fona og byttede boxen 2 gange, hvor fejlen gik igen. Det var klart en produktionsfejl på skiven.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 20:28
Kan du prøve at tage et billede af fejlen?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Kan du prøve at tage et billede af fejlen?

Det er jo lidt svært, da det er en periodevis fejl. Men de grønne streger og pletter er tydelige på en 46" skærm.
Til top
ab_kallenbach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ab_kallenbach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 14:18
Hvis det er en US-udgave er den nok i NTSC-format. Et gæt kunne være, din afspiller/tv har problemer med dette format.
Jeg har enkelte gange oplevet problemet, og ved at vælge et lidt andet zoom-format på tv'et, forsvinder de øverste irriterende linjer...
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu