|
The perfect storm - dårlig opløsning |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som jeg allerede har nævnt, så er min Blu-ray film en dansk/nordisk udgave.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Fejl på skiven. Grønne "blokke" tyder på at der ikke er data nok.
Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Tak for svaret.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har søgt lidt rundt på nettet og været igennem til Warner Music Danmark. Svaret fra Warner Music Danmark er, at der slet er nogen dansk/nordisk afdeling, som har med Blu-ray udgivelser at gøre.
Mærkeligt, fordi lokal afdeling af Warner er nævnt bag på coveret. Men altså, jeg har alligevel en dansk/nordisk udgave af The perfect storm, som altså har en produktionsfejl.
|
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
Har du prøvet filmen på en anden afspiller og tv?
Hvis det er fejl på skiven, så skal fejlen naturligvis fremkomme alle steder den afspilles...
|
||
![]() |
||
|
Problemet er isoleret til afspillere - men da der kun er fejl med The perfect storm på Blu-ray, så har producenten altså et problem. Producenten kan desværre ikke kontaktes.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Er afspilleren opdateret til seneste FW?
Det tyder det ikke på når alle film kan afspilles pånær en helt ny. |
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Det er ikke korrekt. Fejlen kan lige så vel ligge i din afspiller. Og du har jo ingen chance for at vide om det kun er Perfect Storm det sker med, for du har jo ikke set alle andre udgivelser på markedet. Hvis fejlen ikke forekommer på andre afspillere, vil jeg påstå at fejlen ligger i din afspiller. Jeg har Alien Legacy boksen, og min Dune HD MAX vil ikke afspille de skiver uden at fryse med jævne mellemrum. Men sætter jeg skiverne over i min PS4 eller Philips afspiller, virker de uden problem. Altså må jeg antage at fejlen ligger med min Dune-afspiller. Redigeret af dr gonzo - 21-Juni-2015 kl. 12:47 |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
|
Der er også den mulighed at blu ray standarden er så flydende og løst formuleret at både afspiller og skive teknisk set overholder standarden, men alligevel ikke er kompatible.
Uanset om det er det ene eller det andet er det i hvert fald utallige eksempler på bestemte skiver der ikke virker i bestemte afspillere så det kommer ikke bag på mig at du har fundet en skive du ikke kan afspille. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |