|
The Strain - TV serie godt eller skidt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2015 kl. 13:31 |
Er der nogen af jer der har set den ny tv-serie The strain - er det noget værd?
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er ok indtil videre. Jeg synes den fik noget gode aspekter hen mod de sidste afsnit.
Så regner da med at se den når den starter igen. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Har set den og synes den var lidt lala.. Historien er sådan set OK, men effekter og skuespil var jeg ikke så imponeret af.
Specielt synes jeg Master vampyren så lidt latterlig ud
![]() |
|
![]() |
|
NotInLove ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
Fed serie .. Men må give Pallec ret.. The super virus infected dude ser rimlig lam ud..
Men historien og skuespillet er skam fint.. Skal helt klart se Season 2.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Hvor ser, eller har i set den henne?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
NotInLove ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
Pm sendt.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg startede med at se de 3 første afsnit igår, og havde gerne set flere hvis ikke jeg skulle tidligt op i morges. P.t synes jeg det er meget spændende, skuespillet fejler intet, glæder mig til at se mere i aften efter The walking dead. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |