recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Thing - remastered på Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Thing - remastered på Netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Thing - remastered på Netflix
    Sendt: 03-Juli-2019 kl. 23:24
Til de, som evt. har lyst til et "Blast from the Past", eller blot aldrig har fået set denne kult-perle, har Netflix lige lagt den restaurerede 2017-udgave af John Carpenter's "The Thing" op, filmen som bl.a. "Stranger Things" har meget at takke for.

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2019 kl. 09:56
FED film! Mener den på dansk hed "Det Grusomme Udefra".
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2019 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

FED film! Mener den på dansk hed "Det Grusomme Udefra".
Jeps, korrekt.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 11:00
Tog lige et gensyn, så den første gang i biografen og var den gang imponeret over effekterne og en 15-16 årig knægt som var godt trykket tilbage i biografstolen...et fint gensyn...tak for tippet 🙂

Frank 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu