|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Angående undertekster: Jeg kan anbefale at man øver sig i at se film uden undertekster. Det får en til at lægge mere mærke til lyden og billedet og man undgår den lidt distraherende blok af hvide undertekster, der kan skinne for meget op i billedet i nogle tilfælde. Jeg har personligt stor glæde af det nu, hvor jeg har vændet mig til det og er blevet bedre til engelsk. Man slipper også for evt. sjove oversættelser til dansk for dem der er lidt bedre til engelsk. Sidste plus må være at man roligt kan købe udenlandske film uden at bekymre sig om, om der danske undertekster. |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Så vidt jeg husker vil der til efteråret komme titler på HD DVD hvor man vil via web content downloade ekstra undertekster.
|
|
Jesper Nielsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |