|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() |
|
Synes serien er god - sæson 2 starter lige der hvor sæson 1 slutter
![]() |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
|
Kan man så se på sæson 2, at AMC smider flere penge efter Mad Men? Der gik jo stærke rygter om, at Walking Dead blev sat væsenlig ned i budget.
AMC påstår selvfølgelig at de ikke fjerner budgettet fra TWD, og den fortsætter i samme stil. Hvilket jeg også håber på den gør. Den er jo "monster" fed!
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Som det er nævnt, så er en af de ting jeg synes er specielt fedt, netop at det ikke kun er en zombie-serie. Det er mere hele Apocalypse/Survivor-elementet som der lægges vægt på. Samtidigt er serien ikke decideret uhyggelig (og her kan vi hurtigt blive uenige om hvad der er uhyggeligt eller ej, men jeg er normalt en rigtigt tøsedreng hvad horror-film og lignende angår) hvilket gør at langt flere end zombi-horror fans kan være med.
Jeg synes sæson 2 lægger meget godt fra land. Om man kan se der er skåret i budgettet ved jeg ikke (det er ikke lige den slags jeg lægger mest mærke til), men uden at spoile kan jeg godt afsløre der er en ordentligt røvfuld zombier og også en del close-ups hvor man igen ser de meget gennemførte make-up-effekter (hvis man kan kalde det det).
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
|
jonaskp - det var netop effekter som make-up'en jeg var bange for blev lagget på. Det lyder super godt. Jeg må hellere begynde på s02.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2007 |
![]() |
|
[minor spoiler alert] ![]() Sjovt som ens perceptioner kan være forskellige. Jeg skulle lige se et par afsnit før jeg overhovedet blev fanget af serien, og var i slutningen af sæson 1 således fanget langt mere end jeg var i starten. Særligt syntes jeg turen til CDC i slutningen af sæsonen 1 var et højdepunkt. ...Men måske hænger det sammen med måden jeg typisk ser serier på: En sæson af gangen (eller gerne mere) i løbet af få dage. På den måde bliver man jo mere "ét" med serien, og suget ind i dens univers. ...Jeg kunne sagtens forestille mig at man ikke var så brændende pirret og tændt hvis man kom til CDC efter en uges mellemrum eller mere hvor man har været "slukket" i forhold til historien. Redigeret af TBC1 - 24-Oktober-2011 kl. 14:59 |
||
![]() |
||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
|
Er der meldt noget ud om en dato på sæson 2. ? Jeg har prøvet at se på de sædvanlige hjemmesider, de skriver ikke noget.
|
||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
||
![]() |
||
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
|
|
||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2007 |
![]() |
|
- Sæson 2 afsnittene har deres verdenspremiere om Søndagen på AMC (i USA) http://www.amctv.com/ I går sendte man 2 afsnit af sæson 2 (mærkeligt nok er den ikke lagt på nettet endnu hos AMC i skrivende stund) - 5 dage senere, Fredag aften, får jeg sammen med Briterne lov til at se samme afsnit på FXHD http://fxuk.com/ - Tyskerne er også rigtigt godt med: http://www.foxchannel.de/the-walking-dead - At DRHD allerede er i gang med sæson 1 er faktisk ret hurtigt i forhold til normalen for Danske kanaler - Typisk er det sådan at en større Amerikansk TV serie har premiere på en Amerikansk tv station. Enten den der enten har produceret serien selv, eller en der har sikret sig premiere rettigheden. Timer, dage eller uger senere (undtagelsesvis som natligt simulcast med den Amerikanske tv station) har serien så typisk premiere på de store dynamiske Europæiske TV markeder (så som England og Tyskland). Og måneder eller år senere kommer den så typisk til det meget lille Danske tv marked og de Danske TV skærme. Har man ikke Amerikansk eller Britisk TV, kan man dog se afsnitene hos AMC online i begrænset Web-kvalitet, hvis man altså kan lidt "ninjatricks" og ellers kan udholde Web-tv kvalitet (det kan jeg ikke!) Helt UDEN ninjatricks kan man i øvrigt også få lov til at se mindre Webisodes fra en Dansk IP adresse hos FXUK: http://fxuk.com/specials/the-walking-dead-webisodes / og alle mulige andre relaterde videoer: http://fxuk.com/shows/the-walking-dead/videos Og så er der naturligvis også et utal af ulovlige måder at komme i besidelse af afsnittene på, typisk som reencoded x264 i 720p. Både afsnit 1 og 2 af sæson 2 ligger allerede ulovligt tilgængelige på nettet, afdækkede en hurtigt søgning angående den status Med ninjatricks: ![]() Redigeret af TBC1 - 25-Oktober-2011 kl. 13:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
655 Blu-Ray film
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt enig. Web-tv er i mine øjne RÆDSELSFULDT, og en HÅN imod både ens øjne og ens udstyr (men der er jo aligevel mange der gladeligt bruger skidtet, og derfor angav jeg muligheden) Hvis man vil have fornuftig HD kvalitet, så er der kun HDTV transmissionerne og de ulovligt tilgængelige captures af disse at gøre godt med. Og er man helt ekstremt kvalitetsfikseret må man jo vente på BD udgivelsen. Selve venter jeg på at hele sæson 2 er tikket ind på satellitrecieverens harddisk fra FXHD via series link funktionen, før jeg selv kaster mig over dem (jeg fortrækker både HD og det at have en hel sæson at se, når jeg går igang med en serie) ps. Husk dog at der er noget der hedder Webisodes, som er små ekstrafilm der ikke indgår i selve sæsonafsnittene. ...Disse kan oftest kun ses på nettet i den rædsomme net kvalitet, eller (somme tider) som ekstramateriale på BD udgivelsen når den kommer.
Redigeret af TBC1 - 25-Oktober-2011 kl. 13:53 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
655 Blu-Ray film
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |