|
The Walking dead på Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2018 kl. 13:01 |
Har fået nyhedsmail fra Netflix hvori der står The Walking dead sesson 8 er kommet på.
Jeg har for nogle år siden købt min adgang via USA og streamede på en VPN forbindelse jeg ligeledes købte. Den er dog skrottet for længe siden, men jeg streamer stadig i den danske udgave, men betaler til i dollars. Dvs til $6 pr mdr. Nu kommer det så: Kan ikke se den serie overhovedet. Hvorfor? Er det fordi jeg betaler for en amerikansk udgave? |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan hulen betaler du kun $6? Den billigste plan koster otte, og den billigste med HD koster 11.
Den nyhedsmail du har fået fra Netflix er fra Netflix i USA. Dem får jeg også stadig. HBO Nordic, mener jeg, har TWD her i landet, så den kan ikke komme på vores Netflix. Du kan bruge Getflix for at få adgang til amerikansk Netflix. Det virker ikke altid 100%, men det virker for det meste og er, så vidt jeg ved, en af de eneste tjenester, hvor der stadig er hul igennem Netflix' geografiske blokering. |
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Dvs selvom den nyhedsmail står på dansk, kommer den fra USA?
Du har ret. En bøf fra min side. Vi giver 11$. ![]() |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Kan godt se det ser ud som om mail kommer fra USA.
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Mine er på engelsk, men det er altså stadig forklaringen. TWD findes ikke på dansk Netflix. Netflix' amerikanske mails plejer i øvrigt at anbefale mig ting jeg allerede har set ![]() Redigeret af Naiera - 28-September-2018 kl. 13:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |