|
The X-Files |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har købt BD-boksen og er startet på den
Der er plads til den nye sæson i boksen Så må jeg vente, til den kommer på BD |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej så undværer jeg hellere. Vil ikke bidrage til kuponklipperne ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Man gider sgu ikke det fnidder mere, de kan bare indordne sig, og gøre som TV2, de kanaler klarer sig jo udemærket. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Drop nu den danske brokke-mentalitet. Der er jo en grund til reklamerne, og alternativet er at du skal have flere penge op ad lommen - hvilket du sikkert også ville brokke dig over. Ingen tvinger dig til at se TV.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er sgu da ik brok! Det er en faktuel konstatering. TV branchen malker os, og som tak overdænges vi med ligegyldige reklamer.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Ingen tvinger dig til at se TV...
Nåh, sorry for off-topic. Jeg synes det er spændende med en ny X-Files sæson!
|
|
![]() |
|
Jeg vil sgu da gerne se TV. Men gider ikke spilde tid på ligegyldigheder som reklamer er.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Optager og klipper lidt i det på pc, så er problemet løst.
Så kan man se det senere og denne bliver sikket også sendt med en fin 5.1 lyd. Reklamer slipper man desværre aldrig af med, ellers vil det koste kassen at se tv |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
TV 2 skuffer mig. De gjorde det med 24 Timer. Nu gør de det igen med X-Files. Det er ikke kun det med reklamer. TV 2 leverer også meget bedre undertekster.
Redigeret af bubbleboy - 20-Januar-2016 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Hvorfor "skuffer" TV2 dig? De er sikkert blevet overbudt af ViaSkvat - det er nu en gang vilkårene for kommercielle TV-stationer...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Fordi det gør de bare. Jeg vil helst se X-Files på TV 2, så jeg er skuffet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så kan der jo ventes til de kommer på BD/DVD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |