|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
I går fik jeg købt mig et skrivebord, så i dag skal jeg i gang med nogle kabelbakker m.m. bag skrivebord og tv-bord.. Så skal der skjules kabler
![]() Mangler dog en måde til at skjule min strømskinne bag fjernsynet, jeg har jo ikke en bagplade eller lign jeg kan sætte den op bagved ![]() jeg ta'r lige nogle billeder af det endelige resultat.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Det vil vi glæde os til! ;D Skal selv til at lave "ny" hjemmebio nu vi får fikset gulvet osv i den nye lejlighed. Det jo altid sjovt sådan noget. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
ja det er det..
![]() ![]() glæder mig til at komme hjem og få det lavet ![]() |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm nå men nu blev jeg færdig med projekt "skjul kablerne".. opsumering: hmm ja det kunne godt have været bedre, men jeg fik da fjernet alle kabler fra gulvet bag mit tv.. nu mangler jeg så stadig lige at ordne kablerne bag mit skrivebord.. nå men lidt billeder af mit projekt: Kabelbakke sat op, og skinner til ledningerne fra mine lamper er klistret op.. Jeg har lige foran den venstre lampeledning/-skinne, lavet et hul hvor højtalerkablet kommer ud til venstre højtaler.. smart sys jeg da selv ;) Set oppefra.. strømskinnen har jeg sat fast ovenpå kabelbakken, så ingen kabler og lign. på gulvet.. ja som I kan se.. kablerne bag bordet er der stadig :S jeg kunne ikke skjule strømkablerne fra tv, ps3 og forstærker.. ikke mere plads i bakken, og ved heller ikke hvordan jeg lige skulle lægge dem når de sådan kommer oppe fra og skulle ned i bakken hvorefter de skal op næsten samme sted :S Ja her kommer så HDMI-, lyd- og netkabler ud til computeren.. og et kabel fra strømskinnen til computer osv.. ja jeg har jo så sat strømskinnen fast bag på mit bord på denne måde.. nu mangler jeg bare at rulle kablerne op og sætte dem fast ved siden af, så man ingen kabler ser under bordet.. ;) Det var så sådan jeg har gjort det.. undskyld billedkvaliteten, men de er taget med min mobil :S ;) |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg et sæt Logitech Z-5500 hjem.. hmm blev træt af at skulle skifte kabel mellem pc og tv, så jeg købte en "nødløsning" indtil jeg får 10-20.000 i overskud til et ordentligt anlæg.. Troede jeg da i hvert fald.. men denne investering kunne godt tegne til at blive lidt mere end en nødløsning Derudover fik jeg endelig bestilt mine RAM til min PC.. det blev OCZ Titanium 2x2GB, og de ankom i dag med "posten".. vist pakkepost, men det smed den bare ind af brevsprækken da vi ikke var hjemme |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Logitech Z5500 er rigtig gode. Havde dem selv i 4 år inden jeg skiftede.
Husk at købe ekstra sikringer - den ryger tit i de nye sæt har jeg erfaret ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg synes også de spiller rigtigt godt.. jeg har for noget tid siden kigget på dem, men da havde jeg ikke penge , og nu anbefalte en af mine venner så dette sæt , og jeg havde pengene til det, så nu blev det altså til nye højtalere ;)
okay ? kan man selv skifte dem ? altså du mener sikringen i sættet, ikk .. ?? Hvordan skal man placere baghøjtalerne ? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Prøv at kigge dette link: http://www.dolby.com/consumer/home_entertainment/roomlayout. html Tryk på "GET STARTET" i øverste billed i midten. Her kan du vælge opsætning.
Og tillykke med det nye sæt :) Redigeret af RuneH - 10-Oktober-2008 kl. 08:56 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
tak, og tak for linket.. ser lidt bedre ud end det første billede du postede ;)
hmm jeg har jo lidt et problem, for de højtalere og deres "beslag" tillader jo ikke at man drejer dem.. de kan kun sidde 90 grader på væggen.. :S baghøjtalerne går det nok med, men front højtalerne er jo ikke så smarte at have siddende på den måde.. ? En lille skitse over mit værelse og hvor jeg regner med at hænge højtalerne.. ![]() Redigeret af NoNameDesigndk - 10-Oktober-2008 kl. 09:38 |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja - tænkte den første måske så lidt forvirrende ud. Samt at jeg ikke selv ville sætte mine højtalere lige netop sådan Dine front skal jo også bare pege mere eller mindre lige ud i rummet? Så der skal de vel ikke dreje? Baghøjtalerne plejer at være problemet dog, da de skal ind fra siden af. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
hehe okay
![]() hmm mine front skal da vende mod mig ?? Baghøjtalerne placerer jeg med 90 grader i forhold til lytteposition.. altså lige til siderne, sådan ca.. hvor højt skal højtalerne placeres ? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Læs artiklen på surround-forummet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |