|
Theriens garage |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, den har også recliner. Se evt. min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119336&PN=1&title=indst-navn-her-biokonstruktion Der kan du spørge mere til stolene hvis vi ikke må hijacke Theriens tråd :)
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Hej, nu bliver jeg jo lidt nysgerrig ang de JBL´er. Hvad er det for nogen, du har tænkt dig at købe
![]() ![]() |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Det er helt i orden du
![]() Redigeret af Therien - 25-Juni-2013 kl. 18:31 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Lyder godt nok spændende.... Dem kommer jeg ned og hører, når du får dem
![]() Redigeret af BowieCool - 25-Juni-2013 kl. 18:55 |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Jeg syntes også det er spændende!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Flot projekt - og spændende opstilling!
Lidt afledt af en anden tråd jeg har gang i. Jeg kan se at din projektor står på en hylde, Har du vendt projektor på hovedet eller hvordan er det muligt at have projektor til at sidde så højt og så skyde nedad så det rammer dit lærred?
|
|
![]() |
|
Jo tak :-) Jeg mangler dog at opdatere tråden, der sket en del siden sidst, ny receiver etc. JVC'eren har lens shift. Det gør placeringen af projektøren noget nemmere! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |