recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thomas' Kælder bio..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thomas' Kælder bio..

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:15
Hold da kæft det ser godt ud ! Har selv sådan et kit med sæde, rat og pedaler i min lille hjemmebio :-) Dog igen ikke helt så pro. Hvad spiller du ?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:19
er blevet helt bidt af assetto corsa... eller er det F1 2013 og Grid :)

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:21
Snakker vi ps3 ? I så fald kunne der komme en kælderudfordring på tale :-) Altså F1 eller GRID
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:26
Desværre.. snakker PC :) har ps4 og desværre er G27 sættet åbenbart ikke understøttet der
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:27
Nej det samme gælder mit rat, den lidt mindre model fra Logitech. Har også PS4 men intet bilspil, så overvejer indkøb af nyt rat når Driveclub er på gaden...
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 13:52
Ja.. overvejer også at skifte rattet ud til Trustmasters T300 RS hvis driversclub er det værd.. Lad os se om de for rettet 30fps problemet inden.. :)
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 14:24
Rigtig lækker bio! Hvilket lærrede har du valgt, hvis jeg må spørge? Synes ikke jeg kunne læse mig frem til det i tråden:)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 14:42
Jeg har også selv lige købt et playseat og Logitech G27, samt en lille gamer v2 buttkicker ;-) Spiller også Assetto Corsa på livet løs, giga fed simulator. Hvilken FOV kører du med på det kæmpe lærred?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 14:51
Det ser supergodt ud.

Det er altså bare fedt at køre ræs med et ordenligt sæde, og et stort lærred. :-)

Dine side/bag højttalere har du forbundet dem med alle 4 ledninger eller bruger du kun 2?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Rigtig lækker bio! Hvilket lærrede har du valgt, hvis jeg må spørge? Synes ikke jeg kunne læse mig frem til det i tråden:)

Kører med lissau LS frame 108".. har jeg sku glemt at tilføje :)

Redigeret af nitrotg - 16-September-2014 kl. 15:05
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Jeg har også selv lige købt et playseat og Logitech G27, samt en lille gamer v2 buttkicker ;-) Spiller også Assetto Corsa på livet løs, giga fed simulator. Hvilken FOV kører du med på det kæmpe lærred?

Kører mest med Incar view.. Og for at få lidt bedre fart fornemmelse bruger jeg den anden hvor man er tæt på jorden uden at kunne se næsen (ved ikke hvad den kaldes i spillet )

Assetto er super spil.. mangler dog lidt fart fornemmelse som man feks for i F1 2013:)
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Det ser supergodt ud.

Det er altså bare fedt at køre ræs med et ordenligt sæde, og et stort lærred. :-)

Dine side/bag højttalere har du forbundet dem med alle 4 ledninger eller bruger du kun 2?

De 4 ledninger er samlet til 2.. har du købt hans sidste højtalere?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu