|
Thomas' Kælder bio.. |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hold da kæft det ser godt ud ! Har selv sådan et kit med sæde, rat og pedaler i min lille hjemmebio :-) Dog igen ikke helt så pro. Hvad spiller du ?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
er blevet helt bidt af assetto corsa... eller er det F1 2013 og Grid :)
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Snakker vi ps3 ? I så fald kunne der komme en kælderudfordring på tale :-) Altså F1 eller GRID
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Desværre.. snakker PC :) har ps4 og desværre er G27 sættet åbenbart ikke understøttet der
|
|
![]() |
|
Nej det samme gælder mit rat, den lidt mindre model fra Logitech. Har også PS4 men intet bilspil, så overvejer indkøb af nyt rat når Driveclub er på gaden...
|
|
![]() |
|
Ja.. overvejer også at skifte rattet ud til Trustmasters T300 RS hvis driversclub er det værd.. Lad os se om de for rettet 30fps problemet inden.. :)
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
Rigtig lækker bio! Hvilket lærrede har du valgt, hvis jeg må spørge? Synes ikke jeg kunne læse mig frem til det i tråden:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Jeg har også selv lige købt et playseat og Logitech G27, samt en lille gamer v2 buttkicker ;-) Spiller også Assetto Corsa på livet løs, giga fed simulator. Hvilken FOV kører du med på det kæmpe lærred?
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Det ser supergodt ud.
Det er altså bare fedt at køre ræs med et ordenligt sæde, og et stort lærred. :-) Dine side/bag højttalere har du forbundet dem med alle 4 ledninger eller bruger du kun 2? |
|
![]() |
|
Kører med lissau LS frame 108".. har jeg sku glemt at tilføje :)
Redigeret af nitrotg - 16-September-2014 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
Kører mest med Incar view.. Og for at få lidt bedre fart fornemmelse bruger jeg den anden hvor man er tæt på jorden uden at kunne se næsen (ved ikke hvad den kaldes i spillet ) Assetto er super spil.. mangler dog lidt fart fornemmelse som man feks for i F1 2013:) |
|
![]() |
|
De 4 ledninger er samlet til 2.. har du købt hans sidste højtalere?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |