|
Thomas´s setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 14:45 |
Det var egentlig ikke meningen det skulle ske, men tænkte "what the heck", så nu kommer der lidt billeder og lidt info om det jeg har i stuen.
Fjernsynet er mit 65" Panasonic ZT60 Stadig Verdens Bedste Fladskærm, spørger du mig. Det har måske ikke verdens bedste SmartTV, eller de bedste højtalere, eller det laveste strømforbrug, og den summer meget meget lidt når alt er musestille. Men jeg bruger faktisk aldrig SmartTV. Eller højtalerne, strømmen er næsten gratis i Norge, og her er aldrig musestille. Men billedekvaliteten slår ingen andre skærme, og det var vigtigst for mig. Den er lige blevet ISF kalibreret, med et modus på dagstid og et når det er mørkt. Højtalere er indbygningshøjtalere fra Speakercraft. Fronter og center er Profile AIM Cinema Three og baghøjtalere i loftet er Profile AIM8 Three. Alle enheder kan drejes og vinkles i den retning man ønsker lyden skal rettes mod. Det var især vigtig med baghøjtalerne. Reciever er en Denon X4000 Afspillere er PS4 og Xbox 360. Forstærker og afspillere står på et teknisk rum under trappen vist på første billede. Opsætningen er ikke helt gjort endeligt færdigt og fint, så det gad jeg ikke tage billed af endnu :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af ThomasNorge - 10-Oktober-2014 kl. 16:08 |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er fejl på en del af billederne hos mig - url'er ej korrekte?
|
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Så skulle det virke. Recordere´s billedupload er ikke det bedste :)
|
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Meget stilrent setup :-). Men for dælan en udsigt I har. Den slår vist alle billedkvaliteter ;-)
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Just what I skould till to say.
What a view! |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Tak. Ja nu bor jeg jo ikke alene, så fruen fik bestemt at gulvhøjtalere er YT.
Men synes løsningen med indbygning blev rigtig god. Fint og stadig god lyd. Mangler en Sub, men den kommer. Den bliver også bygget ind i væggen. Og nu i siger udsigt. Jo kan da godt glemme at kigge på fjernsynet nogengange. Vi mangler dog terressen. ![]() |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
Hej Thomas
Syntes det ser rigtigt godt ud, og som andre siger waouu sikke en udsigt ville da være spænende at se med sne også ![]() Og en sommeraften på en terrasse udenfor, lækkert. Flemming P
|
|
Flemming
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det er bare et rigtigt lækkert setup. om end jeg ikke kender højtalerne. Det er i det mindste et setup med en stor WAF.
Og den udsigt har jeg vidst aldrig set bedre i nogens biotråd, og i mine øjne overgår udsigten alt, hvad man ellers kunne stavle op af udstyr for at distrahere for udsigten. Omkring smart-tv. Det samme her, jeg benytter stort set ikke den facilitet - bortset Panasonics 4K APP. Så alt andet lige er smart-tv helt ligegyldig for mig. Nu er jeg jo også en gammel gråning.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Tak Hother.
Jeg kendte heller ikke de højtalere. Så jeg var skeptisk først En ting er at hører dem i en butik. Men det var ikke så nemt at få dem med hjem og teste. For væggen skulle jo bygges til lige dem jeg valgte. Så det var et sats. Men jeg er godt tilfreds. Og ja stakkels dem der bevist køber et ringe samsung tv, pga de er kendte for deres smarttv, når en Appletv boks til 800 kr måske er det alle bedste smarttv. |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ser sgu rigtig lækkert ud. Synes bedst om det, når der ikke er noget der irriterer synes på TV-væggen.
Men må vi ikke se et billede af teknikrummet under trappen?
Jeg er i øvrigt også enig angående Smart TV. Unødvendig feature, hvis man alligevel har spillekonsol eller ATV/Chromecast. |
|
![]() |
|
Jeg er faktisk også glad for at alt er væk. Før i tiden havde jeg en tv bænk under fjernsynet, med forstærker, dvd, playstation, Centerhøjtaler og ofte en del støv. Og på siden af dette, to store høje højtalere. Dejligt at slippe for at se på alt dette og ikke mindst slippe for at støve det af hver weekend. Det lille rum skal der komme billeder af når det er færdigt. Det er ret rodet lige nu. :)
Redigeret af ThomasNorge - 20-Oktober-2014 kl. 14:49 |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |