recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thomson 32LB220S4 - nogen der har erfarin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThomson 32LB220S4 - nogen der har erfarin

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jens Jørgen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 11:06

Nu har jeg fået svar.

Jeg skal aftale tid med dem som Thomson har som værksted i DK og de henter så tv'et til gennemgang og evt. rep. samt evt. software opdatering.

Nemmer kan det vist ikke gøres.

Endnu engang tak til Godpris for hurtig ekspedition.

Til top
Oliver Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2004
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 16:45
Hej Jens Jørgen

Jo det kan gøres nemmere. Jeg købte hos Elgiganten som byttede 2 gange til nyt uden at blinke med øjnene. Der var fejl i de to første. Elgiganten har 30 dages fuld returret.

Jeg er MEGET glad for at jeg fik handlet i DK!

PS de var i øvrigt meget nemme at prutte med.

mvh
Oliver
Til top
ReneB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Maj-2005
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 21:57

Nu bliver jeg aætså nød til at komme med min glædeshistorie om handel fra tyskland

Havde bestilt Thomson Tv´et hos en tysk forhandler pr. efterkrav ialt ca. 1800 euro (ca.13.500 dkr), og fik for ca. 2-3 uger siden besøg af en fragtmand, som jo skulle opkræve penge ved udleveringen. Han opkrævede bare kun 1800 danske kroner og ikke euro, iøvrigt helt i overenstemmelse med hvad der stod på hans fragtbrev, så det var ikke chaufføren der var forkert på den. Har siden da intet hørt fra hverken speditionsfirmaet eller den tyske forhandler, så pt. står mit Thomson mig i 1800 danske kroner. Det er da billigt ik´

Og det havde heldigvis ingen fejl ved udpakning/opsætning, men kan da godt forstå jeres glæde over at have købt i DK.

mvh

Rene´Bjørngaard
Til top
ReneB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2005 kl. 11:56

Hej Jens Jørgen.

Har du fået lavet dit TV ? Og er det blevet bedre, hvis ja?

mvh

Rene´Bjørngaard
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2005 kl. 13:42

Hej RenneB

Jeg har ikke fået det sendt endnu og der komme nok til at gå lidt tid før jeg får det gjort.

Men det skal gøres.

Jens J.

Til top
ReneB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2005 kl. 13:01

Hej Jens Jørgne.

Hvad er status med dit TV? Har du fået det repareret, og hvad var der evt. galt, hvis du har fået det lavet? Grunden til at jeg spørger, er at jeg nu også syntes at opleve at billedet "halter" lidt efter i et kort øjeblik en gang imellem. Ikke noget særligt, men når man først har set det, fanger man dem lynhurtigt. I løbet af en aften, vil jeg tro, at jeg ser det 3-5 gange. Har indtil nu set igennem fingre med det, da jeg hele tiden har haft planer om at anskaffe en selector, som jeg håbede kunne fjerne problemet, som jeg formodede lå i TVéts egen tuner. Nu har jeg imidlertid fået en selector, og selv om jeg ser TV via den, har jeg nu et par gange oplevet det. Derfor er jeg nu begyndt at gå i tanker om at få det efterset.

Hvad er ellers dit længerevarende indtryk af TVét?

mvh

Rene´Bjørngaard
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2005 kl. 13:00

Hej Rene.

Jeg har haft det til rep, der var en blæser som begyndte at larme meget men det fik de fikset, men de har ikke lavet det at når f.eks. en person drejer hovet så gå det i slovmotin selve hovedet og kommer lidt bag efter.

Til at starte med troede jeg det kun var når det var via antenne, men det er ikke tilfældet da det også er sket med DVD.

Jeg har i øjeblikket en dialog i gang med Thomson via Godpris (som har været meget behjælplig) om at få det lavet, men de siger at det "bare" må mangle en opdatering af softwaren, men det er skiftet uden at det har hjulpet så det tror jeg ikke på.

Jeg tror ikke du slipper for at den halter lige som mit selv ikke hvis du får en ny selector (som jeg dog ikke bruger).

Ellers er jeg glad for det, men har aldrig fået HDMI til at virke selv om jeg har prøvet via flere forskellige computere.

Har du prøvet dette ?

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 12:00

Så har Thomson taget LCD'et retur, det viste sig at der var en fejl i panelet !!!

Må sige at jeg er meget tilfreds med den må de God Pris har ordnet sagen og har kun ros til overs for dem, omvendt må jeg også sige at mit næste lcd IKKE bliver et fra Thomson.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu