Jeg skrev tilbage i maj og juni om samme problem, bl.a.:
"Jeg har nu haft den i små 14 dage, og den virker fint. Optager i god kvalitet, timeshift funktionen er genial og designet er flot. Dog er der et par ting, der er lidt irriterende. Maskinen har en tendens til at "fryse" (man skulle tro, der var Windows på den!). Et par gange har jeg overhovedet ikke kunne komme i kontakt med den og har været nødt til at tage strømmen for at reboote! En anden ting er lyden (audio), som gennem Thomson'en bliver flad og metallisk i forhold til hvis jeg køre direkte på mit TV. Og så går alting meget langsom gennem maskinen. Programskift er i slowmotion og hvis jeg køre på min selector gennem maskinen køre det også langsomt..."
Desværre har jeg ikke fundet ud af at løse problemet udover, at det skyldes opdatering af NaviClick (som nævnt af andre). Hver dag bliver jeg nødt til at tage strømmen for at reboote.
Er der nogen der ved om der er udgivet noget firmware for at løse problemet?
Jeg er ret irriteret på maskinen og fortryder nu, at jeg ikke afleverede den tilbage, mens tid var. Jeg forstår nu også, hvorfor Thomson så hurtigt trak den fra markedet!!
Redigeret af Icing