recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thomson DTH7500 fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThomson DTH7500 fryser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Emne: Thomson DTH7500 fryser
    Sendt: 04-August-2004 kl. 19:48

Hejsa.

Har fået mig en DTH7500 som jeg har lidt problemer med.

Hver morgen mellem 9-10 fryser den, og kører ikke optimalt, før strømmen har været taget.

Jeg fandt nogle tidligere tråde, der omhandlede samme problem, og vil gerne høre de folk, om de har fået problemet løst...

Til top
Pollax Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-August-2004
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2004 kl. 10:38

Hej

Jeg har også købt en DTH7500 og den har samme "sygdom". Jeg vil også godt høre om der er andre løsninger end at finde en anden recorder?

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2004 kl. 16:34

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad problemet er.

Nu har jeg slået opdatering af NaviClick fra, og så virker det fint. En lidt ærgelig løsning; men indtil videre må det være sådan. Det er jo ellers en fed maskine.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2004 kl. 20:46

En anden underlig ting, jeg lige har fundet ud af:

Jeg har min Selector tilsluttet via AV2. Når jeg så ser Selector gennem Thomson'en, kan jeg ikke se TV2, TV Danmark og BBC World. Der er bare sort skærm, men lyden går fint igennem. Er der nogen, der kan gi' en forklaring på den???

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2004 kl. 16:37
Prøv engang at slå jeres automatiske indstilling af uret fra, så tror jeg at jeres sygdom går over.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2004 kl. 13:32

Hej Hummelmose.

Det hjalp desværre ikke. Klokken frøs dog ikke; men maskinen ville ikke starte før strømmen havde været taget

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2004 kl. 14:57

Så vidt jeg har læst i andre fora (Skal lige siges, at jeg i sin tid returnerede min Thomson, og nu har LG4810v), så er det noget med de der automatiske programguider og tid at gøre.

Men hvis det ikke vil løses, så er der jo kun én vej. Og det er den tunge gang tilbage til forretningen.

Til top
Icing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2004
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2004 kl. 10:39

Jeg skrev tilbage i maj og juni om samme problem, bl.a.:

"Jeg har nu haft den i små 14 dage, og den virker fint. Optager i god kvalitet, timeshift funktionen er genial og designet er flot. Dog er der et par ting, der er lidt irriterende. Maskinen har en tendens til at "fryse" (man skulle tro, der var Windows på den!). Et par gange har jeg overhovedet ikke kunne komme i kontakt med den og har været nødt til at tage strømmen for at reboote! En anden ting er lyden (audio), som gennem Thomson'en bliver flad og metallisk i forhold til hvis jeg køre direkte på mit TV. Og så går alting meget langsom gennem maskinen. Programskift er i slowmotion og hvis jeg køre på min selector gennem maskinen køre det også langsomt..."

Desværre har jeg ikke fundet ud af at løse problemet udover, at det skyldes opdatering af NaviClick (som nævnt af andre). Hver dag bliver jeg nødt til at tage strømmen for at reboote.

Er der nogen der ved om der er udgivet noget firmware for at løse problemet? 

Jeg er ret irriteret på maskinen og fortryder nu, at jeg ikke afleverede den tilbage, mens tid var. Jeg forstår nu også, hvorfor Thomson så hurtigt trak den fra markedet!! 

Redigeret af Icing
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu