|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() Sendt: 01-Marts-2009 kl. 09:21 |
Er der nogen som ligger inde med en opdateret liste hvor HD kanalerne er med? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40601 |
![]() |
En Sattelit oversigt kan findes på www.lyngsat.com eller på http://en.kingofsat.net/satellites.php på sidstnævnte, er HD tydeligt markeret. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det han spurgte efter var en transponder liste. Jeg har lagt min (til DVBViewer) ud her
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40601 |
![]() |
På King of Sat kan man se TP frekvenserne og hvilken TP det er. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
Ja, undskyld jeg var lidt hurtig på aftrækkeren. Det var netop en liste til DVBViewer. Jeg kan nu se nogle, men ikke alle HD kanaler, og der er kun billede og lyd på TV2 Film HD. Kan det være PowerDVD's trial version der driller...og hvorfor kan jeg så se TV2 Film HD? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
I indstillinger>Hardware: Kan måske hjælpe |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan ser vis>vis CAM ud? Skal helst vise noget i retning af det her: |
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak! Jeg fjernede flueben i "Åben komplet transponder", og så virkede det. Jeg aner ikke hvad det betyder, men det hjalp tilsyneladende. Under vis CAM er der ingenting. |
|
![]() |
|
![]() |
Der er for lidt båndbredde når du åbner den komplette transponder. Det svarer til at du modtager alle de kanaler der er på den pågældende transponder, på een gang! Det har ingen bettydning ved SD, men det er et problem hvis der er flere HD kanaler på den aktuelle transponder |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det er Floppy eller Fire DTV du bruger, så er det en god ide at have Common Interface programmet fra driver pakken kørende altid. Det ligger i Programmer>FireDTV>Tools og hedder CommonInterface.exe Læg en genvej til det i din startmenu |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |