|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
furball17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 14-April-2009 kl. 23:41 |
Jeg har prøvet at tage informationer med omkring materialer og andre valg i hjemmebio byggeriet, hvis der er nogen der vil have inspiration.
Fremtiden er at lave teknik skabet bedre (med udluftning og huller til enheder så man ikke skal åbne skabet for at få IR remotes til at virker (PS3’ens virker gudskelov via Bluetooth). Derudover er jeg meget tilfreds med Pioneeren der lyder rigtigt balanceret og godt men samtidigt med dybde og styrke. Redigeret af furball17 - 15-April-2009 kl. 00:22 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
er jeg den eneste der ingen ting kan se, ingen billeder...?
Redigeret af henrik-t - 14-April-2009 kl. 23:55 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
furball17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Nu med virkende billeder. Post IKKE med Google Chrome Redigeret af furball17 - 15-April-2009 kl. 00:10 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Det ser fuldstændigt hamrende godt ud! Rigtig, rigtig flot!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Deluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Jeg syntes det er ærgeligt, når folk ikke gider bruge tid på at lave tingene ordenligt! Ej, det ser da virkelig flot og gennemført ud
![]() ![]() Nu er jeg på ingen måde nogen ekspert, men går det ikke udover lyden, når højtalerne bliver "lukket" inde på den måde? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Ser for lækkert ud...
![]() ![]() Men skal du ikke have noget for vinduet så det ikke kan brydes op med en skruetrækker? Hvordan har du løst problemet med dampspærre/radonsikring, ligger det bare under Scanparket Arcustic underlaget eller hvordan. Vil spejlene ikke reflektere lyden, når glas er så hårdt? Resten er jo godt polstret med gulvtæppe... |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Super flot og gennemført.
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Super super fedt Jeg kan huske at have været til demo i jamo thx one. Damn det spiller godt, det var dengang for 10-12 år siden koblet til noget harman kardon signature set up med 3 signature effekt blokke, kan stadig til dato huske hvor godt det lød og imponeret jeg blev. |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Wow! Flot arbejde Og der er ingen skær på siderne af højtaler tårnene fra skærmen? Det stof er nok? Som Deluxe skrev, mht. at lukke højtalerne inde, så er det nok et punkt du kunne forbedre dit setup. Jeg havde måske bare efter billede nr. 15 hvor du har lavet din højtaler reol, beklædt det hele med højtalerstof, så det kun var et skelet bag som så ikke lukkede for meget lyd "inde" ? Hvordan kommer du til din Reciever og effekttrin? |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
![]() |
Tak. Før højtalerstoffet kom på kunne jeg ikke "høre" at de var lukket inde i "reolen" og jeg har også sørget for at de har så meget plads at de ikke så indelukkede. Dog kunne jeg (og kalibrerings programmet på Pionieeren) efter højtalerstoffet kom på (selv om jeg jo tog stoffet af selve højtaleren og satte højtalerne HELT op af dugen) høre generel (ca. en DB's) reduktion af lyden og specifik i det lavere frekvens område. Dette korrigerede den dog for. Så efter korrektionen er det godt igen. |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Du kunne overveje at skære et større hul i "frontpladerne", således at det nærmest bliver rammer. På den måde risikerer du ikke at lyden rammer frontpladernes bagside, men kun bliver "generet" af stoffet.
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, der skal et nyt vindue i men faktisk er det lettere at komme ind andre veje end vinduet Radon spærren ligger under betonlaget og så er der faktisk dampspærre (for fyrregulvets skyld) i Scanparket Arcutic underlaget. Ang. spejlene så jo, de reflekterer lyden men lige nu bruger jeg jo dibole højtalere så det er ok og lyden fra fronten bliver absorberet/spredt inden den kommer tilbage (det virker i hvertfal sådan) til lytte positionen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |