recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tibo Audio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tibo Audio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tibo Audio
    Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 16:34
Nogen her som kender Tibo Audio ?

De har mærket ved hififreaks.dk

Jeg har kikket lidt på deres Tibo bond som har samme funktion som google Chrome Audio, om end tror jeg Tibo har flere funktioner. 

Har også kikket lidt på deres stereo streamer AMP + det virker som om man får meget for pengene.  Men min erfaring med mærket er nul. 
Til top
Sådanset Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sådanset Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 21:03
Jeg har en Tibo smart amp. Der er ikke så meget smart over den. Rimelig lydkvalitet til mindre rum. Dog er det temmeligt irriterende at hver gang man skifter kilde eller forbinder trådløst, kommer der en "announcement" dette kan ikke slås fra. Deres app på Iphone er elendig. Man kan ikke tænde for Tibo'en fra appen. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 23:36
Det ligner i hvert fald noget billigt pangelværk. Ved sgu heller ikke lige hvad jeg turde forvente af en streamer til 250kr :/
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 19:08
Google Audio koster 300 kr. Så ikke den store foreskel. Men prøver at finde ud af om Tibo Bond er lidt mere alsidig. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu