recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tid i windows 10?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tid i windows 10?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tid i windows 10?
    Sendt: 29-December-2015 kl. 17:08
Har købt en windows 10 tablet pc til min kæreste i julegave, men den viser den forkerte tid. tiden er 23 minutter foran og jeg har været gennem indstillingerne uden succes. en hurtig google gav intet brugbart resultat.

Håber nogen kender problemet og løsningen.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 17:31

Dette kan måske hjælpe.?

http://www.howtogeek.com/225211/how-to-set-timers-alarms-and-stopwatches-in-windows-10/
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 19:16
Næh nej ikke alarm. uret der som standard finden i nederste højre hjørne-

Fik det løst. jeg gav op og valgte at indstille manuelt og kunne derefter indstille tiden. skiftede tilbage til auto uden at tiden ændrede sig til det forkerte.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 01:19
Tiden i Windows bestemmes ofte af time.windows.com

Man kan ændre dette under date og time, til at benytter en anden internet time server.
Jeg benytter time.nist.gov da den virker mere stabil.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu