recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tid til nyt! Hjælp til valg af 2.0 setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tid til nyt! Hjælp til valg af 2.0 setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Februar-2012
Sted: Vrå Danmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tid til nyt! Hjælp til valg af 2.0 setup
    Sendt: 21-Maj-2012 kl. 22:09
Har egentligt ikke sat mig ind i markedet for tiden, Er ved at være træt af mit 5.1 setup, og går og overvejer noget 2.1 ( genbruger min sub) så 2.0, mangler altså 2 fine højtalere , og så en forstærker.. Budget mæssigt må højtalere og forstærker ligge på 15-23 stykker.. 
Havde håbet der var noget herinde med et par højtalere i synes jeg skal ud og lytte til.. Jeg skal bruge dem til både musik og tv/film visning, mit rum er ca 3.5x7m

Mvh Thomas
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 06:56
Du kan da finde et sæt DLS M66 og prøvelytte...så har jeg et sæt til salg bagefter, helt nye endda :-)

Redigeret af mureren - 22-Maj-2012 kl. 06:56
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu